    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi w USA
    Date: Mon, 18 Sep 2017 21:00:10 -0500

    On 9/18/2017 12:18 PM, J.F. wrote:
    > https://youtu.be/zKqUO6o-AGg?t=70
    >
    > no i nie wiem - za karte w Wallmarcie zaplacil karta ?

    Nie wiem co facet chciał pokazać ale po prostu filozofuje niemiłosiernie.

    Wpisuje polski kod pocztowy i powinno zadziałać.
    Jak nie to tankuje i idzie zapłacic tak jak w Polsce
    lub najpierw idzie zrobić przedpłatę, a potem tankuje (praktykowane w
    miejscach gdzie bardziej kradną).
    W wielu miejscach o kod pocztowy w ogole nie ma pytania.
    Przeciągasz tankujesz odjeżdzasz.
    Mało kogo interesuje czym płacisz, szczególnie teraz w czasach apple pay.

    Ta karta w Walmarcie to załatwianie sprawy od dupy strony.

    A odpowiadając na twoje pytanie. Tak, za kartę prepaid czy też gift
    kartę, możesz zapłacić kredytową.

    Jedynie czego nie zapłacisz kredytówką to kupon totolotka.