  • 1. Data: 2008-05-13 21:05:42
    Temat: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Korzystalem z Citiphone, cos tam sie dopytalem, cos zalatwilem. Poprzez
    tekl komorkowy (zwykle dzwonie ze stacjonarnego, ale Nordea, do ktorej
    ciezko sie dodzwonic zezarla darmowe impulsy).

    I teraz meritum - tak z 15 sek. po zakonczeniu rozmowy, oddzwonil do
    mnie automat ankietowy Citi. Nagranie poinformowalo mnie, ze korzystalem
    z Citifone i czy zechce wziasc udzial w krotkiej ankiecie - jak nie, to
    sie rozlaczyc.
    Po chwili ciag dalszy - automat poinformowal, ze rozmawialem z
    konsultantem x, i mam podac cyfre w podanej skali oceniajaca jego
    uprzejmosc, potem kolejne pytania z roznego typu odpowiedziami poprzez
    wybor okreslonego klawisza, wszystko zwiazane z ocena jakosci
    zalatwienia sprawy i zadowolenia z banku.

    Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.

  • 2. Data: 2008-05-13 21:17:05
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.

    Na wielu infoliniach tak jest: w bankach, firmach telekomunikacyjnych,
    ubezpieczeniowych, itp. Od tego jaką konsultant ma średnią ocen (tzw.
    Feedback) zależy np. jego premia.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2008-05-13 21:32:27
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.

    Słusznie. Wiem, co mówię ;-P.

  • 4. Data: 2008-05-13 21:34:29
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Słusznie. Wiem, co mówię ;-P.

    2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta pozytywnie, w
    Citi nie spotkalem sie z niekompetencja pracownikow...jest lepiej niz w
    innych bankach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-13 21:45:14
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta pozytywnie, w
    > Citi nie spotkalem sie z niekompetencja pracownikow...jest lepiej niz w
    > innych bankach

    Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. Za niedługo
    posprawdzam, bo zamówiłem sobie KK Citi ;-). Dzwoniła już do mnie miła pani,
    zapytała czy z kartą wszystko w porządku i zaoferowała wszelką pomoc.
    Obiecała, że tylko ona będzie zajmować się moimi sprawami i podała numery
    pod którymi mogę się z nią kontaktować. Niespotykane.

  • 6. Data: 2008-05-14 05:06:10
    Od: PhoneManiac <p...@g...com>

    On 13 Maj, 23:45, "corner" <c...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl...

    > Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. .....

    Powiem szczerze ze ja tez jestem zaskoczony profesjinalnym podejsciem
    pracownikow w CitiPhone jak rowniez w oddziale banku, az pozwolilem
    sobie zalozyc u nich 2 konta :) a dodam ze jestem rozzalonym klientem
    mBanku, gdzie nie powiem nic dobrego na temat kompetencji konsultantow
    mLinii w porownaniu do CitiPhone. Z mBankiem staram sie wyjasnic
    sporna sytuacje na temat moich danych osobowych juz od 22 lutego (po
    drodze im dokumenty zaginely), a jezeli zas chodzi o CitiPhone, to
    kolega mial jakis problem z przelewem z mBanku na karte kredytowa
    Citi, przez co naliczyli mu karna oplate, ale po krotkiej rozmowie
    typu: Wie Pan, ja nie jestem w stanie udokumentowac tego po czyjej
    stronie lezy wina, czy mBanku czy mojej ze przelew nie wyszedl,
    Konsultat CitiPhone anulowal ta oplate podczas rozmowy telefonicznej,
    co w mysle ze w mBanku chyba nigdy nie nastapi....

    pozdro

  • 7. Data: 2008-05-14 07:03:58
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl>

    Ja generalnie też jestem z nich zadowolony. Raz tylko miałem akcję, że
    prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem przez telefon przelew z KK na czynsz
    do SM. Po podaniu wszystkich danych zalogowałem się i patrzę wszystko ok -
    tylko jeden mały feler - odbiorca to SM SłÓżewiec ;] Zadzwoniłem jeszcze
    raz żeby to zmienić i drugi konsultant się zagotował jak to zobaczył :)))
    Próbował zachować CRMowe zasady, ale głos mu drżał ze śmiechu :)

    pozdr,
    paul

  • 8. Data: 2008-05-14 07:20:28
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak to zobaczył :))) Próbował zachować CRMowe zasady, ale głos mu drżał ze

    neiźle.

    to teraz podobny klimat:

    lukas bank.
    czekam za kolegą, aż on wpłaci kase na konto, stoi przed młodą, ładną
    konsultantką.
    konsultantka, nowy pracownik, bierze dowód, i milczy chwilę... myśli coś...
    po chwili podnosi oczy, spogląda nie niego z zachwytem, płomiennie się uśmiecha
    (naprawdę szczery ładny uśmiech ładnej laski) i mówi do niego:

    - zbyszko! jak pan ma pięknie na imię.

    on się zkrztusił z wrażenia. podczas gdy łapał oddech ona mówi dalej:

    - to z jakiegoś filmu, nie?

    i to by było na tyle.

    --
    J'entends ton coeur

  • 9. Data: 2008-05-14 08:25:32
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    corner pisze:

> [...]
    > pomoc. Obiecała, że tylko ona będzie zajmować się moimi sprawami i
    > podała numery pod którymi mogę się z nią kontaktować. Niespotykane.
    Niedawno zalatwialem pewna sprawe w citiphone w trybie glosnomowiacym.
    Zona byla pod wielkim wrazeniem uprzejmosci konsultantki.

    Mialem juz w zyciu konta w roznych bankach, ale moim zdaniem citi jest
    nie do pobicia.

    pozdrawiam, krzysn

  • 10. Data: 2008-05-14 11:13:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 13 May 2008 21:17:05 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):
    > Na wielu infoliniach tak jest: w bankach, firmach telekomunikacyjnych,
    > ubezpieczeniowych, itp. Od tego jaką konsultant ma średnią ocen (tzw.
    > Feedback) zależy np. jego premia.

    ERA oddzwania zawsze - mnie już szlag chwilami trafia... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004