  • 11. Data: 2007-02-02 19:42:32
    Temat: Re: Citi kolejny plus
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    > Napisalem sobie do nich pismo, zeby mi podwyzszyli limit i...
    > podwyzszyli :) Ot, tak bez niczego. Niby karta tak czy inaczej limit ma
    > niewielki, ale dostalem ja bezplatnie, bez zadnych zaswiadczen, a teraz
    > jeszcze na podstawie pisma (wniosku) podwyzszyli mi limit :) Fajna sprawa.

    heh tez musze napisac o podwyzszenie, ale dzwonilem przed chwila o
    podwyzszenie czasowe i powiedzieli, ze za krotko mam kk a mam od
    listopada 06
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-02-02 20:02:38
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szogun11 <s...@w...pl> napisał(a):

    > heh tez musze napisac o podwyzszenie, ale dzwonilem przed chwila o
    > podwyzszenie czasowe i powiedzieli, ze za krotko mam kk a mam od
    > listopada 06
    > pozdrawiam

    można podwyższac tymczasowo limit raz na pół roku przez citiphone po co
    najmniej pół roku posiadania karty

  • 13. Data: 2007-02-02 20:17:09
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Seba napisał(a):

    > można podwyższac tymczasowo limit raz na pół roku przez citiphone po co
    > najmniej pół roku posiadania karty

    no ok, tak tez myslalem, a jezeli chodzi o podwyzszenie wogole limitu,
    to dadza po 2 tyg tak jak kolega Mithos napisal?? bo wlasnie chce pisac
    pismo, ale czy ma to sens, dadza czy nie??

  • 14. Data: 2007-02-02 20:53:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szogun11 napisał(a):
    > no ok, tak tez myslalem, a jezeli chodzi o podwyzszenie wogole limitu,
    > to dadza po 2 tyg tak jak kolega Mithos napisal?? bo wlasnie chce pisac
    > pismo, ale czy ma to sens, dadza czy nie??

    Mi dali. A pismo im wyslalem chyba w poniedzialek, wiec wszystko sie
    rozegralo dosyc szybko.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2007-02-02 21:11:20
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Mi dali. A pismo im wyslalem chyba w poniedzialek, wiec wszystko sie
    > rozegralo dosyc szybko.
    ok, ale o ile ci zwiekszyli?

  • 16. Data: 2007-02-02 21:15:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Natomiast nie podnoszą limitu kart dodatkowych
    karta dodatkowa korzysta przeciez z tego samego limitu co karta główna
    czyli jak podniesli dla głównej to dla dodatkowej automatycznie tez

  • 17. Data: 2007-02-02 21:19:35
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    > Mi dali. A pismo im wyslalem chyba w poniedzialek, wiec wszystko sie
    > rozegralo dosyc szybko.

    a jeszcze tak przy okazji wzor pisma podeslalbys mi bo nie chce mi sie
    wymyslac..

  • 18. Data: 2007-02-02 21:24:07
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-02 22:15, kiedy RobertS zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > karta dodatkowa korzysta przeciez z tego samego limitu co karta główna
    > czyli jak podniesli dla głównej to dla dodatkowej automatycznie tez

    Otóż nie.
    Proszę, oto stosowny cytat: "Pragniemy jednocześnie poinformować, że
    limit na wszystkich Twoich kartach dodatkowych *pozostał* bez zmian".

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 19. Data: 2007-02-02 21:27:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Otóż nie.
    > Proszę, oto stosowny cytat: "Pragniemy jednocześnie poinformować, że
    > limit na wszystkich Twoich kartach dodatkowych *pozostał* bez zmian".

    no to dziwna sytuacja, ZTCP to karta dodatkowa (moja) ma 100% limitu
    karty glownej...
    zapytam przy okazji na infolinii

  • 20. Data: 2007-02-02 21:33:27
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-02 22:27, kiedy RobertS zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > no to dziwna sytuacja, ZTCP to karta dodatkowa (moja) ma 100% limitu
    > karty glownej...
    > zapytam przy okazji na infolinii

    Może mają jakieś limity dla kart dodatkowych. Jakoś nigdy nie
    sprawdzałem. Mam wrażenie, ze limit dodatkowej od początku jest taki
    sam. Tylko nie pomnę czy to jest 10 k, czy 15.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****