    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi cichcem wycofuje Visy?
    Date: Fri, 24 Feb 2017 19:48:59 +0100

    Dnia Fri, 24 Feb 2017 00:18:21 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Byłoby to nawet milutkie i śmieszne, gdyby nie było niepoważne.
    > W sumie dobrze się skończyło, bo, jak rozumiem, skoro poprzednia
    > visa kończyła się w kwietniu, to nie było przerwy w jej używaniu ?
    > Chyba że aktywowaliście MC, albo citi zamknął visę ?

    MC nie została aktywowana, citi nie zamknął starej Visy, działa nadal.

    > A ta nowa visa do kiedy ma ważność ? Skoro ma nowy numer rachunku
    > do spłat (upierdliwość niepotrzebna) to pewnie i karta ma nowy numer ?

    Karta ma nowy numer. I ważna w terminie prawidłowym, do kwietnia 2020.

    > Jeszcze zobaczymy, jak będzie ze spłacaniem starej
    > - ja się kiedyś nadziałem, jak zmieniałem okres rozliczeniowy
    > (o, i na to też spójrzcie, czy się nie zmienił dla tej "nowej" karty)
    > to nagle się okazało, że zmienił się również termin spłaty -
    > i to tak 2 tygodnie do przodu, dobrze, że to w ogóle - przypadkiem
    >- zauważyłem. Podobno to dlatego, że nie mogą być na raz "aktywne" dwa
    > wyciągi...

    Hm. Na razie działa stara, nowa czeka na aktywację, więc nie sądzę aby
    znienacka ruszyli okres rozliczeniowy.

    Naprawdę, volta banku zastanawiająca. Odwalili kawałek solidnej, nikomu
    niepotrzebnej roboty a efekt taki, jakby po prostu od razu przysłali
    odnowioną Visę. Niechby i miała nowy numer i konto.

    Bardzo jestem ciekawa jaki procent klientów nie odróżnia MasterCarda od
    śniętego kraba ;) Bo jednak coś mieli na myśli wykręcając taki numer.

    --
    Imka