  • Data: 2002-04-26 14:03:06
    Temat: Re: Citi - Visa i MasterCard
    Od: <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasciciel kredytowej Visy NIE moze byc rownoczesnie wlascicielem
    > MasterCarda! Oczywiscie mozna to obejsc, biorac druga karte na
    > wspolmalzonka, tak zeby kazdy mial karte glowna i dodatkowa, tylko PO
    > CO? Myslalam, ze pekne ze smiechu, jak mi pani z Citiphone o tym
    > powiedziala.
    >
    > KamilaC

    Mam Visę od 4 lat a dziś podpisałem wniosek na MC jako drugą kartę (koszt 30
    zł - bo to druga karta w tym banku). Trzeba być tylko na liście osób
    przeznaczonych do zaoferowania im tej karty. Limit dostałem 2 razy mniejszy niż
    na Vis'ie. Ale można też zamienić Visę na MC i zostać przy pełnym limicie.
    Możana też podobno dowolnie zaplanować sobie czas trwania okresu
    rozliczeniowego.

    Czarek