  • Data: 2002-04-30 20:19:25
    Temat: Re: Citi - Visa i MasterCard
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytam jeszcze raz - jaki dokument czytasz (wyciag czy same
    > ubezpieczenie) i w nim jest napisane ze masz sie zglaszac do
    > ubezpieczyciela czy tez do banku?

    Odpowidam jeszcze raz - w przypadku KK Citi nie czytam ani wyciagu z warunkow
    ubezpieczenia ani samej umowy ubezpieczenia. Zapisy regulujace kwestie ochrony
    karty na 48 wstecz przed zastrzezeniem sa W REGULAMINIE KORZYSTANIA Z KART
    KREDYTOWYCH CITIBANK, gdzie jest napisane, ze Citi przejmuje odpowiedzialnosc
    za nieuprawnione transakcje wlasnie na 48 wstecz przed zastrzezeniem.

    Natomiast w kartach kredytowych Reiffeisena w regulaminie nie ma slowa na
    tomiast ubezpieczenia na 48 wstecz, natomiast kwestie te reguluja Ogolne
    Warunki Ubezxpieczenia, gdyz jest to ubezpieczenie dodane jako ubezpieczenie
    AIG. Proponuje odwiedzic strony www reiffeisena, gdzie mozna sciagnac OWU o
    ubezpieczeniu 48 wstecz (ubezpieczenie strat finasowych to sie nazywa, czy cos
    takiego).

    W przypadku KK Lukasa jest chyba podobnie - tez jest zewnetrzny ubezpieczyciel.

    Czy tym razem bylo jasniej?

    Pozdr,
    Karciarz01