    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 20 Sep 2021 11:52:59 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Citek, KK vs Internet?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 20 września 2021 o 19:25:40 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):
> [...]
    linku z SMSa - a że wyszło im, że jednak wysyłają dwa razy więcej SMSów, to
    zostawiają debilne logowanie się z linku, a wyrzucają tylko przepisanie SMSa.

    > Jak masz zatwardzenie, przepraszam, zatwierdzanie aplikacją, to nie ma i
    > nie było ani linków, ani kodów sms.
    >
    > Rozumiem, że te linki i kody to jak ktoś aplikacji nie używa?

    Nie tyle nie używa aplikacji, co nie używa jej do zatwardzania płatności IO.
    Bo na szczęście zatwardzanie nie jest obowiązkowe przy instalacji apki.

    Ale w tym citku to debile są, albo specjalnie udają debili, żeby wciskać apkę (swoją
    drogą wybitnie fatalną, nawet w tym swoim trzecim czy czwartym wcieleniu, a każde
    kolejne zupełnie inne, lecz równie marne), bo ten numer z linkiem w SMS jest mega
    tragiczny.
    A taki santander bez żadnego linka umie kazać potwierdzić logowaniem (co ciekawe,
    tylko karty MC mi tego wymagały, visa nie) plus kodem z SMSa.
    A francuz pyta o nazwisko panieńskie matki + kod SMS.