  • 1. Data: 2002-07-20 20:07:24
    Temat: [Ciekawostka] Lukas Bank
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Witam

    A wiec jak co niektorzy wiedza jestem szczesliwym posiadaczem e-konta pro w
    Lukasie.
    Po zalagowaniu jest mozliwosc zdania pytania bankowi itp via e-mail.
    I pytam czy mogl bym dostac kredyt na samochod na rok w wysokosci 10 tys.
    Autka to fiat 850 sport cupe a zgodnie z regulaminem banku powiedziano mi
    ze nie sponsoruja autek powyzej 8 roku zycia.
    No rzesz kurde kto wymyslil taki zapis? #@$#@%#$^^$W%@#%@@ go....

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 2. Data: 2002-07-20 20:20:56
    Temat: Re: [Ciekawostka] Lukas Bank
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał:

> [...]
    > Autka to fiat 850 sport cupe a zgodnie z regulaminem banku powiedziano mi
    > ze nie sponsoruja autek powyzej 8 roku zycia.

    Nie tylko Lukas. W BIG BG/PTF to samo.

    hosi
    GG# 520751

  • 3. Data: 2002-07-20 22:07:15
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Maksymalny okres kredytowania to 10 lat wraz z wiekiem samochodu.

    Jeżeli ten samochód ma 2 lata to maksymalny okres kredytowania to 2 lata.

    Cześć

  • 4. Data: 2002-07-21 18:07:32
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Jul 2002 22:07:24 +0200, "Travis" <r...@g...pl>
> [...]
    >Autka to fiat 850 sport cupe a zgodnie z regulaminem banku powiedziano mi
    >ze nie sponsoruja autek powyzej 8 roku zycia.

    Pewnie ten sam co ustala stawki AC na takie "autka".

    BAH

  • 5. Data: 2002-07-21 23:38:38
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Pewnie ten sam co ustala stawki AC na takie "autka".
    >
    > BAH

    A jakie jest?

    Pzd Travis