    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawa statystyka - konta bankowe na wsi
    Date: 14 Mar 2003 13:25:06 GMT

    Dave <w...@o...pl> wrote:
    > Wybierz sie na zachod Polski i zobacz ile poniemieckich domow stoi w stanie
    > sprzed wojny bez zadnych remontow bo wlascicieli na to nie stac...

    Jakie to smutne. Proponuje zwrócić się do PSL by do listy swoich
    warunków poparcia wejścia do UE dołączyli dotacje dla biednych
    mieszkańców wsi, których nie stać na wyremontowanie domu. Jak
    szantażem to na całość. Tylko kogo oni szantażują?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10238 dzień życia, sprawność