eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrum Visa i Lukas Bank (KK) › Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Date: Wed, 11 Jun 2003 18:01:10 +0000 (UTC)
    Organization: Aster City Net
    Lines: 45
    Message-ID: <s...@1...acn.waw.pl>
    References: <s...@1...acn.waw.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    Reply-To: R...@a...waw.pl
    NNTP-Posting-Host: 62.121.94.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: foka1.acn.pl 1055354470 39918 62.121.94.154 (11 Jun 2003 18:01:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jun 2003 18:01:10 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:246138
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <5...@n...onet.pl>,
    f...@p...onet.pl wrote:

    > Niestety tak bywa. Mi kiedyś transakcje zeszły po ponad pół roku - jakiś trefny
    > POS.

    Nie tak. Transakcja jest już widoczna (od miesiąca zresztą) w centrum
    autoryzacji visy (informacja z banku), nie ma jej jeszcze w banku.

    >> mam się "zwrócić do banku w celu ustalenia salda". Czy z tego wynika, że
    >> obciążenie transakcją po upływie 2óch i więcej miesięcy nie powinno mieć
    >> miejsca?
    > Przepraszam, ale czy sugerujesz, że fakt płatności kartą zwalnia Cię od zapłaty
    > za zakupiony towar/usługę, jeżeli nie zostanie ona wykazana na wyciągu w jakimś
    > konkretnym terminie?

    Oczywiście, że nie. Chodzi o to czy to ja mam ponosić wszelkie
    negatywne konsekwencje tak późnego rozliczenia transakcji.

    > Czy jesteś w ogóle pewna, że obciążenie zostało
    > wysłane?

    Jestem. Pisałam o tym, ale wciąż mam nowe dowody na to, że niewiele
    kto czyta do końca/dokładnie/ze zrozumieniem to co piszę. Szczerze
    mówiąc, to mam już dość i mam prośbę o nie powiększanie wątku
    rzeczami, kt. już tu zostały napisane. Naprawdę nie chce mi się już
    nic prostować i wyjaśniać po raz 20-ty.

    > Obawiam się, że w żaden sposób. Jednak jak doświadczenie paru osób na tej
    > grupie - i moje również - wskazuje, można wpłacić pieniądze na rachunek karty.
    > Saldo dostępne Ci podskoczy, a przecież to o to chodzi.

    O to też. Ale jak z tym sobie poradzić to wiem doskonale, bo co roku
    przed wakacjami w ten sposób rozliczam wyciąg, kt. przyjdzie, gdy mnie
    nie będzie w domu. Od samego początku chodzi o _limit_ do
    wykorzystania, nie o spłatę zadłużenia.

    > Możesz sobie też ustawić zlecenie stałe na np.
    > 8000 na jakiś tam dzień po wygenerowaniu wyciągu (np. na drugi), co ewentualnie
    > załatwiłoby sprawę, gdyby bilety zeszły.

    To nie załatwia sprawy _limitu_. To załatwia tylko sprawę
    _zadłużenia_. Przynajmniej w teorii, w praktyce nie wiem.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1