    From: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centra Zapasowe ?
    Date: Sat, 12 Jan 2002 12:10:39 +0100

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a16sbe$cd7$...@n...onet.pl...

    > Przepraszam, te plany awaryjne to współtworzyłem. I zakładają.

    Będę polemizował. Oznacza to że wszystkie transakcje przetwarzasz równolegle
    w dwóch rozdzielnych lokalizacjach ????
    Nie słyszałem o takim rozwiązaniu w dużym systemie. Oczywiście dla małych
    instalacji Windows, Unix jest to możliwe. Ale dużych systemów za drogie.
    Musi (praktycznie) istnieć czas po którym automat zdecyduje że nastąpiła
    awaria i przełącza się na zapas.

    > Ma. Przepięcie trunka tochwila.

    Tylko gdzie następuje to przepięcie gdy budynek wysadzają terroryści
    (konkurencja ;-))
    I właśnie o tą chwilę chodzi. Mogą to być sekundy, minuty, lub nawet dni.
    Czy przewidziałeś że nie będziesz mógł przetransportować ludzi z podstawowej
    lokalizacji ????
    Masz zastępstwo ? Lub chociaż procedury do rekrutacji takich osób w szybkim
    czasie.

    Dobra plany awaryjne to takie, które są testowane raz do roku a w
    międzyczasie poprawiane i nadążające za zmieniającą się funkcjonalnością
    systemu.

    Tomasz