  • 11. Data: 2004-01-07 20:59:26
    Temat: Re: Cenniki planow w TPSA
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Rygel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.01.07.20.29.32.677600@gazeta.pl...

    > Tylko nie zapomnij dodać że połączenia te są płatne i
    > NIE WLICZAJĄ SIĘ do darmowych minut (czyli zawsze za nie bulisz w
    > gotówce).

    Nieprawda. 0800 jest zupełnie za darmo. Jeśli naliczono opłatę jest to
    podstawa do reklamacji.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 12. Data: 2004-01-07 21:18:17
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:btgvi9$t7b$1@news.onet.pl...

    > zalatwic telefonu stacjonarnego, natomiast komorke nie posiadajac
    > stacjonarnego jak najbardziej - ach ten postep :o)

    Moze sie zdziwsz, ale zeby nabyc komorke w PlusGSM musisz podac numer
    telefonu stacjonarnego. Jak nie podasz to nie mozesz podpisac umowy.
    Paranoja.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 13. Data: 2004-01-07 21:35:49
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Moze sie zdziwsz, ale zeby nabyc komorke w PlusGSM musisz podac numer
    > telefonu stacjonarnego. Jak nie podasz to nie mozesz podpisac umowy.
    > Paranoja.

    Owszem, paranoja. Ale na całe szczęście nie musi to być _Twój_ numer, byle
    Cię pod nim znali.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 14. Data: 2004-01-07 21:42:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin Kwaśniewski" <f...@z...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bthu3h$2li$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem, paranoja. Ale na całe szczęście nie musi to być _Twój_ numer, byle
    > Cię pod nim znali.

    Kumpel miał zastrzeżony, nie mogli zweryfikować w TP to mu podziękowali.

  • 15. Data: 2004-01-08 01:00:39
    Temat: Re: Cenniki planów w TPSA
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Bajki opowiadasz.
    JaC
    A świstak...

  • 16. Data: 2004-01-08 08:19:10
    Od: futszaK <m...@r...pl>

    On Wed, 7 Jan 2004 12:34:04 +0100, "MXW" <m...@n...here> wrote:

    >Porownalem cenniki tych ich planow ;-) z promocjami sieci
    >komorkowych. Wychodzi ze nalezaloby zrezygnowac z linii
    >stacjonarnej i uzywac tylko telefonu komorkowego.

    U mnie wrecz przeciwnie, przeszedłem na darmowe weekendy
    (miedzymiastówki codziennie po 20 są w abo) kosztem gołodupnych w
    plusGSM (30gr za minute po 23, gdzie w porywach można zejść do 10gr za
    minute) gdyż telefon służy do prowadzenia rozmów

    w dzień nie mam czasu na gadanie przez telefon, wystarcza mi komórka
    "na karte" do przyjmowania połaczeń

    futszaK
    598339018 601061867
    niezły burdel i awantura to będzie jutro, jak Centralny Zarząd Poczty
    z Trabką wróci po urlopie do symulowania pracy :)
    (C)Piotr Ochwał na pl.misc.telefonia

  • 17. Data: 2004-01-08 09:02:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "666" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bajki opowiadasz.
    > JaC
    > A świstak...

    Z trollami nie zwykłem rozmawiać.

  • 18. Data: 2004-01-08 09:29:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > minute) gdyż telefon służy do prowadzenia rozmów
    >
    > w dzień nie mam czasu na gadanie przez telefon, wystarcza mi komórka

    A Tobie się futszaK grupy nie pomyliły?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-01-08 09:38:15
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A Tobie się futszaK grupy nie pomyliły?

    Hint: nagłówki.

  • 20. Data: 2004-01-08 09:39:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Hint: nagłówki.

    No i? To już do końca świata będzie puszczał to na 2 grupy ;-)) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn