  • 1. Data: 2004-01-07 11:34:04
    Temat: Cenniki planow w TPSA
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    Porownalem cenniki tych ich planow ;-) z promocjami sieci
    komorkowych. Wychodzi ze nalezaloby zrezygnowac z linii
    stacjonarnej i uzywac tylko telefonu komorkowego. Nie
    orientuje sie ktos czy jakies instytucje i jakie wymagaja
    telefonu stacjonarnego? Np. banki? Kiedys slyszalem ze
    trzeba miec telefon stacjonarny zeby dostac karte kredytowa
    w niektorych bankach.

  • 2. Data: 2004-01-07 12:54:57
    Temat: Re: Cenniki planow w TPSA
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonu stacjonarnego? Np. banki? Kiedys slyszalem ze
    > trzeba miec telefon stacjonarny zeby dostac karte kredytowa

    Ja z innej beczki. Przeprowadzilem sie i postanowilem sobie zalozyc w nowym
    loku stacjonarna linie telefoniczna. Podczas zglaszania takiej checi w
    jednym z ostatnio mocno reklamowanych TelePunkcie pani poprosila mnie o
    telefon kontaktowy w celu umowienia sie na wizyte panow monterow oraz na
    podpisanie stosownej umowy. Juz chcialem zlosliwie powiedziec, ze nie mam i
    dlatego sie tam pojawilem, ale jakos nie bylem tego dnia skory do zartow.
    Gdybym nie mial telefonu komorkowego to najprawdopodobniej nie byloby szans
    zalatwic telefonu stacjonarnego, natomiast komorke nie posiadajac
    stacjonarnego jak najbardziej - ach ten postep :o)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2004-01-07 13:14:52
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > telefonu stacjonarnego?  Np. banki? Kiedys slyszalem ze
    > trzeba miec telefon stacjonarny zeby dostac karte kredytowa

    ja o takich wymaganiach nie slyszalem. Ale sensownosc posiadania tel.
    stacjonarnego zrozumiesz gdy bedziesz czesto dzwonil na infolinie bankowa
    (bezplatna lub znizkowa) albo gdy rodzina bedzie klac na ciebie ze musza bulic
    za gadanie na komorki a ty nie masz stacjonarnego. Poki co 0,35zl za 3minuty
    jest stawka konkurencyjna i dlugo taka pozostanie.

    D.

  • 4. Data: 2004-01-07 13:41:17
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    3minuty
    > jest stawka konkurencyjna i dlugo taka pozostanie.

    W Idei juz mozna korzystac z polaczen na bankowe infolinie (takze bezplatne)
    po za chyba infolinia Pekao SA. Korzystam z komorki dzwoniac do Bankolini
    Millennium a takze Lukasa, mysle, ze mLinia tez powinna dzialac bez
    problemow.

    Wlasciwie jeden argument, ktory przemawia za linia stacjonarna to impuls co
    6min po godzinie 22 co bardzo dobrze wplywa na rodzinne fundusze kiedy
    dzwonimy do mam :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 5. Data: 2004-01-07 13:50:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004 12:34:04 +0100, MXW wrote:
    >Porownalem cenniki tych ich planow ;-) z promocjami sieci komorkowych.
    >Wychodzi ze nalezaloby zrezygnowac z linii stacjonarnej i uzywac tylko telefonu
    komorkowego.

    No, przy okreslonym sposobie korzystania .. mozesz miec racje ..

    >Nie orientuje sie ktos czy jakies instytucje i jakie wymagaja
    >telefonu stacjonarnego? Np. banki?

    Eee. Oczywiscie stacjonarny jakos tam uwiarygadnia klienta, ale znowu
    nie tak bardzo. Jak bedziesz cos sprzedawal na allegro
    to sie moze przydac.

    >Kiedys slyszalem ze trzeba miec telefon stacjonarny zeby dostac karte kredytowa
    >w niektorych bankach.

    Prawdziwa kredytowa czy jakies inne ?
    Zmnien bank, w koncu nie kazdy w tym kraju ma telefon, powinny o tym
    wiedziec :-)

    J.

  • 6. Data: 2004-01-07 14:26:10
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W Idei juz mozna korzystac z polaczen na bankowe infolinie
    > (takze bezplatne)

    W Plusie też, Era jak zwykle na końcu.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Zajrzyj: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=44443

  • 7. Data: 2004-01-07 16:28:06
    Od: "Jaroslaw Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    komorkowych.

    [ciach]

    Panowie, a nie popieprzyly Wam sie grupy dyskusyjne?
    Usuncie pl.biznes.banki z listy adresatów.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 8. Data: 2004-01-07 20:07:39
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    MXW <m...@n...here> wrote:
    > orientuje sie ktos czy jakies instytucje i jakie wymagaja
    > telefonu stacjonarnego? Np. banki? Kiedys slyszalem ze
    > trzeba miec telefon stacjonarny zeby dostac karte kredytowa
    > w niektorych bankach.

    W Citibanku.
    Z tym, że rachunek za telefon nie służył do weryfikacji zdolności
    kredytowej, tylko potwierdzał adres do korespondencji i telefon kontaktowy.
    Równie dobrze tę funkcję spełniał rachunek za dowolną komórkę (nie pre-paid)
    plus rachunek za gaz, prąd, kablówkę, wywóz śmieci czy inne media właściwe
    dla konkretnego lokalu.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 9. Data: 2004-01-07 20:29:32
    Od: Rygel <r...@g...pl>

    On Wed, 07 Jan 2004 14:41:17 +0100, Lopez wrote:

    > W Idei juz mozna korzystac z polaczen na bankowe infolinie (takze bezplatne)

    Tylko nie zapomnij dodać że połączenia te są płatne i
    NIE WLICZAJĄ SIĘ do darmowych minut (czyli zawsze za nie bulisz w
    gotówce).

    Rygel

    ps: wiem bo korzystałem :(

  • 10. Data: 2004-01-07 20:41:38
    Temat: Re: Re: Cenniki planow w TPSA
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    > Tylko nie zapomnij dodać że połączenia te są płatne i
    >NIE WLICZAJĄ SIĘ do darmowych minut (czyli zawsze za nie bulisz w
    >gotówce).
    no niektore banki maja infolinie na 0800... wiec sa za free z
    IDEI abon i z popa rowniez

    >ps: wiem bo korzystałem :(
    ja takze korzystam codzien...