  • Data: 2010-04-18 21:58:53
    Temat: Re: Calkowicie darmowe konto w Citi ...
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KJ" napisał w wiadomości :
    > Na szybko zapytalem jakie sa haczyki, oczywiscie powiedziano mi, ze nie ma
    > :)
    >
    > Ktos zna ten temat ? I gdzie jednak jest ten haczyk ?

    też się skusiłem na identyczną propozycję i muszę przyznać że jak na razie
    haczyków niezauważyłem :)
    co nie oznacza że może ich nie ma,
    dodatkowo to co na "+" choć chyba bez związku to to że mogę już dodawać
    sobie sam odbiorców do listy przelewów z KK a nie jak do tej pory tylko
    przez party line,
    nie to żebym się zachwycał ale na KK sami zwiększyli mi limit i to prawie
    dwukrotnie !

    piotr