  • Data: 2010-05-01 23:18:39
    Temat: Re: Calkowicie darmowe konto w Citi ...
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    KJ <k...@t...net.pl> wrote:
    > Wlasnie zadzwonili do mnie (mam KK u nich od kilku lat) i zaproponowali
    > ROR bez oplat, przelewy do bankow obcych bez oplat, wszystkie bankomaty
    > w Polsce bez oplat ...

    Dzwonilem w innej sprawie (modyfikacji numeru konta w TPSA) i zaproponowali
    mi bezplatną KK na zawsze (dotychczas trzeba było dzwonić i prosić o
    zniesienie opłaty za kolejny rok) i ror za darmo z kartą debetową
    w zamian za wpływy na konto 1500 miesięcznie z tytułem 'wynagrodzenie'.
    Regulaminu jeszcze nie widziałem, czekam na kuriera.

    a.