  • 11. Data: 2006-04-29 21:31:32
    Temat: Re: _Całkowicie_ darmowa KK
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Tak, z BZ WBK: http://dlaciebie.bzwbk.pl/22044

    Dzięki. Szkoda tylko, że nie chwalą się tym na money.pl.

  • 12. Data: 2006-04-29 22:46:15
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Jak to nie. Trzeba poszukać http://direct.money.pl/money/249/6/

    --
    Dawid

  • 13. Data: 2006-04-30 08:48:22
    Od: "oskar" <j...@e...pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości:
    > Bo nie zauwazylem oferty przeniesienia karty z innego banku, bez
    > przedstawiania papierkow o dochodach.

    http://direct.money.pl/money/249/
    Balance Transfer
    Jeżeli zdecydujesz się na rezygnację z karty innego banku to otrzymasz kartę
    Money.pl z limitem kredytowym, który umożliwi spłatę zadłużenia na
    dotychczas wykorzystywanej karcie....

    pozdrawiam,
    oskar

  • 14. Data: 2006-04-30 09:01:49
    Od: "krab" <_...@k...pl___>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:e30ib8$9o2

    > ING, BPH, Raiffeisen.

    to dziala, ale tylko do pewnej wysokosci - w granicach 4-5 ooo zl, powyzej
    tej kwoty zadaja kompletu dokumentow jak przy wyrabianiu nowej

  • 15. Data: 2006-04-30 09:31:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "oskar" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kartę
    > Money.pl z limitem kredytowym, który umożliwi spłatę zadłużenia na

    Czytając dosłownie - nie gwarantujemy Ci, że dostaniesz u nas kartę z takim
    samym limitem jak w tamtym banku. Damy ci tylko taki limit byś mógł spłacić
    zadłużenie...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2006-04-30 10:59:17
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Jak to nie. Trzeba poszukać http://direct.money.pl/money/249/6/

    Właśnie - trzeba poszukać.

  • 17. Data: 2006-04-30 11:00:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl___> napisał w wiadomości

    > to dziala, ale tylko do pewnej wysokosci - w granicach 4-5 ooo
    > zl, powyzej tej kwoty zadaja kompletu dokumentow jak przy
    > wyrabianiu nowej

    Nic podobnego! Przenosilem limit 10k-15k zarowno do ING, jak i
    BPH, jak i do Rajfiego.

    pozdrawiam, marekz

  • 18. Data: 2006-04-30 11:01:52
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    > otrzymasz kartę
    > Money.pl z limitem kredytowym, który umożliwi spłatę zadłużenia

    Tu nie jest napisane, ze to na podstawie wyciagow...

    marekz

  • 19. Data: 2006-04-30 11:02:46
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    krab <_...@k...pl___> napisał(a):

    > to dziala, ale tylko do pewnej wysokosci - w granicach 4-5 ooo zl, powyzej
    > tej kwoty zadaja kompletu dokumentow jak przy wyrabianiu nowej

    W BPH dostałem MC z limitem 10K bez żadnych dodatkowych dokumentów i
    utrudnień i to nie będąc wcześniej ich klientem.

    Tomek

  • 20. Data: 2006-04-30 11:12:00
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    cienislaw <c...@c...pvravfynj> napisał(a):

    > poczytalem - gdzie jest haczyk?

    Jesli w regulaminie nie ukryli jakiegos obowiązkowego ubezpieczenia, to
    wygląda sensownie.

    Miłego dnia
    Tomek