  • Data: 2006-07-25 07:38:37
    Temat: Re: CVC/CVV czy na kazdej karcie ?
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > właśnie co dot ego "jeszcze":: jakiś czas temu płaciłem w czeskim
    > wagonie restauracyjnym, pisało, że nie akceptują "kart typu electron",
    > więc sądziłem, że potraktują kartę jakimś żelazkiem a się
    > okazało, że karta była odczytywana z paska, do podpisu dostałem
    > wydruki z terminala.a może to było właśnie żelazko?

    nie no, poza roznymi odmianami terminal pos,imprinter i atm to chyba nie ma
    juz nic innego,
    w bankach jak robisz cash advance to tez taki smieszny pos lub zelazko
    choc raz na koncu swiata pani mi skserowala karte i kartke poslala
    fax'em "gdzies", hehe wyplacila 300 usd a calosc /pomijajac odsetki/
    citi mnie skasowal jedne 50 zeta, rozczulilem sie, bo kumpla za taka
    sama kwote i w tym samym zapomnianym przez Boga miejscu multi
    potraktowal za stowke ;)

    SW