  • 1. Data: 2012-02-22 18:31:51
    Temat: CITI - chory bank + spelsniale wisnie
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Mam wrazenie ze Citi to jednak jakis chory bank :D
    - robia nagonke na klientow KK - ok
    - wypelniam zgloszenie
    - dzwonia, zbieraja dane (kilka dni przerwy)
    - dzwonia, tak, przyznajemy karte z limitem X
    - wysylaja kuriera (podpisanie umowy) i .....

    Ano za kilka dni zagladam do skrzynki a tam pismo tej tresci :
    "Z przykroscia informujemy, ze przyjete przez bank zasady przyznawania KK
    nie pozwalaja obecnie na pozytywne rozpatrzenie wniosku.
    Zapewniamy ze wszystkie dane Pana osoby zostana usuniete z baz danych banku"

    - jakas PARANOIA ?? a moze w miedzyczasie
    splesnialy im te wisnie ktorymi chcieli obdarowywac ? LOL

    Jak dla mnie to jakis niepowazny bank
    i moze dobrze ze tak sie stalo ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-22 18:52:57
    Temat: Re: CITI - chory bank + spelsniale wisnie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 19:31:51 +0100, Waldek napisał(a):

    > - jakas PARANOIA ?? a moze w miedzyczasie splesnialy im te wisnie
    > ktorymi chcieli obdarowywac ? LOL
    >
    > Jak dla mnie to jakis niepowazny bank i moze dobrze ze tak sie stalo ;)

    Dla nich pracują firmy zewnętrznę, więc jest że tak powiem konflikt
    interesów - jedni chcą jak najwięcej przyznać kk ale drudzy już nie
    bardzo ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-02-22 19:20:33
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2012-02-22 19:31, Waldek pisze:
> [...]
    > banku"
    >
    > - jakas PARANOIA ?? a moze w miedzyczasie
    > splesnialy im te wisnie ktorymi chcieli obdarowywac ? LOL

    Ha! Mam podobnie, tyle że do mnie musiał obracać kurier drugi raz, bo
    jednak bank stwierdził że nie da mi tego limitu, który chciał dać przy
    pierwszej rozmowie telefonicznej. Dokładając do tego fakt, że za
    pierwszym razem kurier przywiózł dokumenty z zupełnie innymi danymi,
    moje wrażenie jest dokładnie takie samo jak Twoje...

    pozdr
    Ł.

  • 4. Data: 2012-02-22 19:56:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku"
    >
    > - jakas PARANOIA ?? a moze w miedzyczasie
    > splesnialy im te wisnie ktorymi chcieli obdarowywac ? LOL

    Ja mysle, ze pierwsza rozmowa jest na podstawie danych, ktore im
    przekazales, a decyzja kredytowa jest po sprawdzeniu BIKu gdy dokumenty juz
    do nich dotra. Lepiaej sprawdz czy jestes swiadomy istnienia wszystkiego co
    zostalo zapisane w BIK.

    MK

  • 5. Data: 2012-02-22 20:06:27
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-02-22 19:31, Waldek pisze:
    > Jak dla mnie to jakis niepowazny bank
    > i moze dobrze ze tak sie stalo ;)

    Ja w Deustche Bank złożyłem wniosek o kartę partnerską Premium Club.
    Pocztą przysłali pismo że "bardzo nam przykro ale nie możemy panu
    przyznać karty itp.", a za 3 dni przyszła karta.

    Mr. Owl.

  • 6. Data: 2012-02-22 23:33:45
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    > przekazales, a decyzja kredytowa jest po sprawdzeniu BIKu gdy dokumenty
    > juz do nich dotra. Lepiaej sprawdz czy jestes swiadomy istnienia

    Niech sie wypałuja.... w citi ;P
    w BIK-u moga znalezc najwyzej informacje
    ze mam 2 inne KK z lacznym saldem stanowiacym
    ~5-cio krotnosc moich miesiecznych (stalych) dochodow netto
    oraz zadnej negatywnej opinii kredytowej czy innych extra obciazen.
    Jesli to mnie dyskwalifikuje w oczach banku - to ja chromole taki bank :))
    Tylko po kiego grzyba informuja o przyznaniu karty, BA
    nawet podajac limit, po czym wysylaja kuriera z umowa
    / za ktorego zapewne placa / zeby potem pokazac fige ?
    PARANOIA i tyle.

    Gdy bralem karte w innym banu, w trakcie rozmowy tel.
    od razu kobitka "wyczesala" mnie w BIK podala limit jaki moge dostac
    Czyli jednak DA SIE - bez niepotrzebnego zawracania dupy klientowi.

    Zdrowko

  • 7. Data: 2012-02-23 01:28:41
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 23 Lut, 00:33, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
> [...]
    > od razu kobitka "wyczesala" mnie w BIK podala limit jaki moge dostac
    > Czyli jednak DA SIE - bez niepotrzebnego zawracania dupy klientowi.

    To chyba musialo byc dosc dawno temu, bo przeciez w pl obowiazuje
    koniecznosc rozdzielenia sprzedazy od decyzji kredytowej....

    MK

  • 8. Data: 2012-02-23 07:08:22
    Od: barman <barman.q@..op.pl>

    W dniu 22.02.2012 21:06, Pan Sowa pisze:
    > Ja w Deustche Bank złożyłem wniosek o kartę partnerską Premium Club.
    > Pocztą przysłali pismo że "bardzo nam przykro ale nie możemy panu
    > przyznać karty itp.", a za 3 dni przyszła karta.

    Ten "typ" tak ma. Ja przy otwieraniu konta dbNet dostałem e-mail z
    informacją, że dokument tożsamości znajduje się w CBD-DZ (Centralna Baza
    Danych - Dokumenty Zastrzeżone). Po czym aktywowałem konto na infolinii
    :-). Niezły tam mają bałagan.

    Pozdro,
    Bartek

  • 9. Data: 2012-02-23 08:23:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@i...pl ...

    ?

  • 10. Data: 2012-02-23 10:26:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    wiadomości news:XnsA0025CF2E15D7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > ?

    Decyzja kredytowa nie moze byc podejmowana tam gdzie jest prowadzona
    sprzedaz, sa to rozdzielone w strukturze banku jednostki, wiec nie ma
    mozliwosci uzyskania decyzji kredytowej na sluchawce przy skladaniu wniosku.
    MOzna otrzymac co najwyzej tzw. wstepna decyzje na podstawie scoringu
    systemowego. Pozniej i tak to przechodzi przez czlowieka...

    MK