  • 1. Data: 2012-02-22 10:16:56
    Temat: który bank nie robi takich jaj jak mbank
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    myślałem wziąć sobie mbankową mastercard do ekonta czy visa do izykonta
    a tu infolinka mowi że w obydwu podwojne przewalutowanie
    jeśli waluta inna niż euro

    jaki bank takich jaj nie robi?

    erator/

  • 2. Data: 2012-02-22 10:28:24
    Temat: Re: który bank nie robi takich jaj jak mbank
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Lut, 11:16, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > myślałem wziąć sobie mbankową mastercard do ekonta czy visa do izykonta
    > a tu infolinka mowi że w obydwu podwojne przewalutowanie
    > jeśli waluta inna niż euro
    >
    > jaki bank takich jaj nie robi?

    Polbank?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2012-02-23 21:02:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-02-22 11:28, luc pisze:

    > Polbank?

    dokładnie oraz PKO (na pewno na debetówkach, co do kk to nie jestem pewien)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-02-24 05:24:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" ji69i6$3i5$...@n...icpnet.pl

    > dokładnie oraz PKO (na pewno na debetówkach, co do kk to nie jestem pewien)

    Czyli opłaca się płacenie kartami z PKO, na przykład z Inteligo?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-02-24 10:33:23
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Lut, 06:24, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Czyli opłaca się płacenie kartami z PKO, na przykład z Inteligo?

    nie sprawdzalem jak w inteligo ale przy znanych mi kartach debeetowych
    jest tak:

    W przypadku operacji w walutach obcych:
    1. dokonanych w walutach, dla których PKO Bank Polski prowadzi
    własną Tabelę kursów - kwota operacji jest przeliczana na PLN według
    kursów sprzedaży dla pieniądza z dnia dokonania operacji
    2. dokonanych przy użyciu karty PKO Ekspres wydawanej do PKO Konta
    bez Granic w walutach, dla których PKO Bank Polski nie prowadzi
    własnej Tabeli kursów - kwota operacji jest przeliczana na EURO
    zgodnie z zasadami międzynarodowych organizacji płatniczych a
    następnie na PLN według zasad opisanych powyżej.

    czyli stosowany jest kurs PKO BP, czyli gorszy niż kurs VISY (wiec
    jednak nie jest to drugi Polbank...)

  • 6. Data: 2012-02-24 12:26:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

> [...]
    > myślałem wziąć sobie mbankową mastercard do ekonta czy visa do izykonta
    > a tu infolinka mowi że w obydwu podwojne przewalutowanie

    To moze byc ciekawe

    https://cinkciarz.pl/kantor/karty-walutowe

    Tyle, ze brak mozliwosci podpiecia do Paypal - a akurat tego by mi
    brakowalo.