    From: <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [CITI] KK i co teraz... (trochę długie)
    Date: 18 Feb 2002 16:15:04 +0100

    Piotrek napisał: Chyba przeboleję te 115 zł i spłacę całe saldo.

    A ja bym tym lichwiarzom z CITI nie podarował ni centa (sam mam ich kartę, bo
    ma korzystny stosunek jakości i bezpieczeństwa do ceny, ale to nic nie zmienia).

    W konću to karta K R E D Y T O W A, więc dopóki Ci nie udowodnią reklamowanej
    transakcji (z Twojego posta rozumiem, że im się to nie uda) odsetki im się nie
    należą (a naliczać sobie mogą). Za ich kartę posiadacze (i nie tylko) słono
    płacą, a obsługę i stosunek do klienta wszyscy klienci znają.

    Zachęcam Ciebie i innych czytających ten post do nie płacenia za transakcje na
    ich KK, których nie zawierali. Wszyskim bankom, a CITI w szczególności.

    Pozdrawiam,

    Krzesimir