  • 21. Data: 2009-02-03 21:45:14
    Temat: Re: CHFPLN
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 3 Lut, 18:49, Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:

    > nie żebym flejma wywoływał, ale jak już go skonsumują to co ? Jarosław ??

    Nie wiem kto. W każdym razie tym panom (i paniom) chyba dziękujemy.
    Takie mnie dzisiaj smętne myśli opadły. Pierwszy raz od dobrych kilku
    lat zobaczyłem Pekao poniżej stówy za papier...

  • 22. Data: 2009-02-03 21:47:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:gma02v$ifh$1@polsl.pl...

    > W tej chwili może być trudno o alternatywę.
    >
    > Ale myślę, że wcześniej czy później pojawi się jakieś ugrupowannie, które
    > będzie chciało ugrać swoje na ideologii rozwalenia ZUSu i KRUSu. I ono wygra
    > wybory i zrealizuje te zapowiedzi, bo tak czy inaczej nie będzie już skąd
    > kraść.
    >
    > Aby się to jednak zrealizowało chyba muszą jeszcze wcześniej niestety zostać
    > rozkradzione środki z OFE. To się jeszcze do końca nie stało a nie wszystko
    > da się przeprowadzić przez WGPW, tu chyba znajdą zastosowanie jeszcze jakieś
> [...]

    Obok OFE do wzięcia są jeszcze lasy, grunty po PKP i wojsku oraz te
    nieszczęsne szpitale...

  • 23. Data: 2009-02-03 21:49:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 3 Lut, 19:37, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Liczysz na naszego "super eksperta" w osobie prezesa NBP? ;)

    Lepszy ten ekspert niż Vincent Bez NIP, któremu gdzieś w cudowny
    sposób w tydzień po uchwaleniu budźetu znikło 17 miliardów...

  • 24. Data: 2009-02-03 21:50:33
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    szczurwa wrote:

    > Nie wiem kto. W każdym razie tym panom (i paniom) chyba dziękujemy.
    > Takie mnie dzisiaj smętne myśli opadły. Pierwszy raz od dobrych kilku
    > lat zobaczyłem Pekao poniżej stówy za papier...

    teraz to już tylko obserwować możemy...

    A tak się zastanawiam - może w tym szaleństwie jest metoda..
    Kupe ludzi wiesza psy na "rudym" (kurde on naprawde jest rudy??) że
    obcina wydaki zamiast stymulować gospodarke...
    A może kurcze właśnie należy zrobić zupełnie inaczej niż inni, którzy
    swoje trupy w szafach przytrzymują coraz to nową stertą papierów... aż w
    końcu zawiasy w drzwiach puszczą...
    Może należy pozwolić temu wszystkiej walnąć na zbity ryj ?

    Marcin

  • 25. Data: 2009-02-03 22:28:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Kuczera pisze:
    > Może należy pozwolić temu wszystkiej walnąć na zbity ryj ?

    Judgment day is inevitable.

    Ja już kupuję konserwy.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2009-02-03 22:29:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Czy ktoś z grupowiczów ma inne przeczucia?

    CHF 3,5-4 PLN, EURO 5,5-6 PLN.

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-02-04 08:11:02
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    wiadomościnews:20090203210502.4b1ccb3f@cartel...

    > Mamy 3,11.
    >
    > Dalej uważam, że 3,20 nie przebije.

    Dziś było już 3,14 http://stooq.pl/q/?s=chfpln więc coraz bliżej do
    3,20.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 28. Data: 2009-02-04 08:12:42
    Od: s...@c...onet.pl

    > Obstawiam, że w tym półroczu nie ma szans na przebicie 3,20.
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów ma inne przeczucia?

    Napisałeś wczoraj, że w tym półroczu nie przebije 3,20. Otóż w niektórych
    bankach już dzisiaj kurs sprzedaży przebił 3,25.

    Czy w takiej sytuacji można cokolwiek prognozować?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 29. Data: 2009-02-04 08:41:44
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W sumie pomysł niezły, wchodzę w tą frakcję :-))
    BTW tak dupowatego minfina to chyba jeszcze nie mielismy w żadnym rządzie.
    JaC

    -----

    > "młodzi, wykształceni, dynamiczni, z duzych miast" i z walutową hipoteką na karku
    wyborcy

  • 30. Data: 2009-02-04 08:54:04
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Marcin Kuczera wrote:

    > Może należy pozwolić temu wszystkiej walnąć na zbity ryj ?

    Tak bym właśnie uważał - gdybym nie miał kredytu, to tak bym właśie
    uważał. Powinno wszystko walnąć na ryj o glebę i wtedy już na zdrowych
    zasadach wybudowałoby się wszystko od nowa. Jednak kredyciarzy jest
    trochę i co ważniejsze ludzie władzy - posłowie, ludzie w rządzie,
    samorządzie i gdzie tam się da - też jadą na kredycie. Więc wyjdą ze
    skóry, żeby jakoś się prześliznąć. Prawopodobnie kosztem reszty, jak zwykle.