    From: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak potwierdzeń z Telepekao 24
    Date: Tue, 23 Apr 2002 22:47:46 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:aa3qe6$3nd$1@flis.man.torun.pl...

    > A ile masz tych prowizji? To sobie to wpiszesz w koszty za miesiąc - teraz
    > nie ma ograniczenia w tym zakresie.

    To nie są tylko prowizje, niedawno wymieniałem tutaj operacje, na dokonanie
    których nie mam żadnego innego dowodu niż potwierdzenie z banku.
    Ale najważniejsze jest to, ile czasu trzeba poświęcić na niepotrzebną
    papierkową robotę!
    Zaczyna się z ZUS-em: opracowuję raporty, wysyłam je do ZUS-u, ale jeszcze
    ich nie mogę drukować, bo nie mam potwierdzenia o ich przyjęciu. Na następny
    dzień sprawdzam czy jest potwierdzenie - jeszcze nie ma. To samo na drugi
    dzień i często na trzeci. Wreszcie dostaję potwierdzenie i drukuję raporty
    oraz samo potwierdzenie przyjęcia dokumentów.
    Potem zaczyna się podobna kołomyjka z US-em. Wszystko w porządku jeśli bank
    przyśle potwierdzenia w terminie, ale jeśli ich nie ma, to praktycznie za
    miesiąc muszę jeszcze raz wracać do tych samych dokumentów, czyli robię tą
    samą robotę dwa razy.
    Jeśli ktoś nie ma tych dokumentów księgowych wiele, to może mu to nie
    sprawia różnicy, ale ja mam kilka źródeł przychodów, a do tego jeszcze
    prowadzę księgowość żonie i niedostarczenie w porę dokumentów przez bank
    stanowi dla mnie naprawdę poważne utrudnienie.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj