  • Data: 2002-04-24 22:26:52
    Temat: Re: Brak potwierdzeń z Telepekao 24
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:3CC684F4.24CD7C3F@poczta.gazeta.pl...

    > a nie moglbys wydrukowac sobie potwierdzen ze strony www,
    > a po otrzymaniu potwierdzen z banku dolaczyc je po prostu do
    > wydrukowanych potwierdzen (albo podmienic)?

    Tak też sobie radzę, ale jest to dodatkowe utrudnienie, bo mimo że miesiąc
    zamknąłem, to muszę jeszcze pamiętać o brakujących dokumentach. W takiej
    sytuacji łatwo popełnić jakąś nieścisłość, zapomnieć uzupełnić jakiegoś
    dokumentu (zwłaszcza po dłuższym czasie), a jak sam zapewne wiesz, w razie
    kontroli nie ma "zmiłuj się".
    A tak na marginesie, to potwierdzeń nie ma w dalszym ciągu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj