  • 1. Data: 2012-03-21 21:01:21
    Temat: Boś - Konto bez kantów
    Od: disnej <d...@g...com>

    Czy ktoś posiada już to konto?

    Za każdy przelew dają 1zł, jaki w tym mają interes?

  • 2. Data: 2012-03-21 22:01:03
    Temat: Re: Boś - Konto bez kantów
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 21 Mar, 21:01, disnej <d...@g...com> wrote:
    > Czy ktoś posiada już to konto?
    >
    > Za każdy przelew dają 1zł, jaki w tym mają interes?

    Owszem, do 10 zł miesięcznie za same przelewy. Czyli 10 przelewów do
    innych banków i konto za free. A w czym problem?

  • 3. Data: 2012-03-22 09:14:16
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tak tylko że konto płatne dyche do tego płatne sms karta po roku 2 dychy
    ogolnie sporo tych opłat.

  • 4. Data: 2012-03-22 11:30:08
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 22 Mar, 09:14, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak tylko że konto płatne dyche do tego płatne sms karta po roku 2 dychy
    > ogolnie sporo tych opłat.

    Konto płatne? - napisałem wyżej "10 przelewów do innych banków i konto
    za free. Płatne smsy? - nie zauważyłem. Karta? - nie mam bo nie chcę
    mieć.

  • 5. Data: 2012-03-22 14:54:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "disnej" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    -discussion-forums@vbyj18...
    > Czy ktoś posiada już to konto?
    >
    > Za każdy przelew dają 1zł, jaki w tym mają interes?

    No cóż, nie sądzę aby na tej grupie wiele osób miało rachunek w tym banku.
    BOSio-kombinacjom mówimy tutaj RACZEJ NIE, a przynajmniej raczej nie z nami.