  • Data: 2022-03-10 12:13:49
    Temat: Re: Blokada kart
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 10 marca 2022 o 11:37:21 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Info z francuskiego banku:
    > "Informujemy, że w środę 9 marca 2022 r. o godzinie 22:01 organizacje płatnicze
    Mastercard i Visa zaprzestaną świadczenia usług w Rosji."
    > Wysłane w iście francuskim stylu 09.03.2022 godz. 18:21 pocztą wewnętrzną.
    > Inną sprawą jest to, czy jakiekolwiek inne banki w ogóle się pofatygowały o tym
    poinformować, jeszcze nie sprawdzałem.

    Tak to jest opierniczać francuski bank za robienie sobie jaj - a okazuje się, że
    żaden z pozostałych nie pofatygował się, aby taką informację klientom wysłać.
    Hmm, czyżby w bnp paribas miał konto gerard depardieu, wielki wielbiciel fiutina?
    Raczej nie w tym "polskim" - ale może jak wszędzie wysyłali to wszędzie, do babci też
    ;>

    Choć ciekawa sprawa, ilu Polaków - czy też posiadających karty visa i mc wydane przez
    polskie banki, utknęło w Rosji?
    Amex też zablokował, ale polskich amexów już praktycznie nie ma, no może korpo.
    Jedynie o DC nic nie słychać.