  • Data: 2003-08-23 21:01:42
    Temat: Re: Biuro Informacji Kredytowej
    Od: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nicek wrote:
    > To może inaczej. Czy jeżeli w odpowiedzi na moje zapytanie przyślą mi
    > z BIK odpowiedź, że "nic na mnie nie mają", to mogę być już spokojny,
    > że dostanę kredyt (oczywiście, jeżeli spełniam pozostałe warunki)?

    Nie. Możesz być jeszcze "zarejestrowany" w Związku Banków Polskich,
    najlepiej wyślij do nich prośbę o sprawdzenie wpisów dotyczących
    Twojej osoby, identyczne jak to do BIK. Poza tym, oczywiście, jeśli
    masz coś "na sumieniu" w banku, w którym starasz się po jakimś czasie
    o kredyt, mogą Cię mieć na własnej czarnej liście. A czy jest jeszcze
    jakaś inna forma wymiany informacji pomiędzy konkretnymi bankami,
    tego nie wiem - ale w obliczu istnienia BIK i listy ZBP, wątpię.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]