    Subject: Re: Biura maklerskie - kontrakty terminowe
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Date: Thu, 21 Apr 2011 12:31:07 +0200
    From: kigam <p...@g...com>

    Dnia 21-04-2011 o 10:18:55 Mcartur <m...@g...pl>
    napisał(a):

    > Bylbym wdzieczny za opinie na temat funkcjonowania biur maklerskich
    > takich
    > jak BGZ, Bossa, Alior oraz PKObp szczegolnie pod katem niezawodnosci
    > aplikacji i funkcjonalności
    >
    > Bede wdzieczny za opinie i spostrzezenia
    > Mcartur
    > PS Swoje juz wygooglalem stad ograniczylem tylko pytanie do tych biur :-)

    PKO miałem kiedyś, chyba nie zmienili aplikacji, działała stabilnie ale ma
    opóźnienia jakieś 1-1,5s do nola i statici, poza tym kosztowo chyba dalej
    do dupy, Bossa i BRE problemy to naprawdę wyjątki. Po wejściu Aliora
    czytałem gdzieś że z ich nol-a nie można składać bezpośrednio zleceń, nie
    wiem jak teraz.