  • Data: 2019-08-25 17:55:57
    Temat: Re: Bitfilar - alternatywa wobec PPK?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-25 o 17:31, z pisze:
    > To jest RULETKA. Tam się wszystko dzieje 10 x szybciej i 10 x bardziej
    > niż na innych rynkach. W dodatku wszystko jest sterowane garstkę
    > "inwestorów" którzy trzymają w łapach 90% kryptowaluty. inni znowu
    > kombinują na piramidy.

    Jeśli zapoznałeś się z materiałem to wiesz, że to nie ma znaczenia. Na
    cenę on w ogóle nie patrzy.
    To pomysł. Równie dobrze możesz go zastąpić walutami, TFI, akcjami,
    złotem itd.

    > Fakt wszystkie inne nawet państowe metody niewiele dają ale to nie jest
    > argument żeby grać W RULETKĘ

    Chyba ruletka nie ma takich stawek. ;-)

    > Przecież jutro jego krypto może kosztować grosze.

    Bierze to pod uwagę.

    Kryzys gospodarczy na
    > świecie czy wojna jest o jeden rząd wielkości przynajmniej mniej
    > prawdopodobne niż załamanie się tego gniazda spekulantów.

    To co proponujesz? Masz jakieś alternatywy?