  • Data: 2017-10-12 11:18:07
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-12 o 11:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2017-10-12 o 06:54, z pisze:
    > [...]
    >
    > Liwiuszu - ale tak teoretycznie czy praktycznie ?

    Jeśli uważasz, że zachodzi tu jakaś różnica, to opisz.

    > Bo moze zagrac vabank i "udzielic" chocby 2 mln, liczac, ze do czasu ich
    > wytransferowania troche lokat wplynie, albo czesc tych kredytow trafi na
    > konta w tym banku...

    A może? Jesteś zwolennikiem tezy, że pieniądze na koncie to tylko
    elektrony na wyświetlaczu smarfonu i w sumie nieważne, czy jest ich
    1000, czy zyliard?

    > Co prawda ciekaw jestem jakby to ksiegowa miala zaksiegowac - gdzies sie
    > jej minus pojawi, a to niedobrze :-)

    Ech, JF "sam się zaoram" w akcji :)

    > No i badzmy realistami - bank nie jest nowy, dzialalnosc pewnie dluzej
    > prowadzi - to ma pol mld kapitalu wlasnego, 4 mld lokat, 4 mld kredytow
    > i jeszcze troche innych aktywow :-)

    Jakie to ma znaczenie dla naszych wyliczeń? Specjalnie używam małych
    kwot, bo przy większych pan "z" mógłby nie zrozumieć o co chodzi (tych
    większych liczb uczą dopiero w wyższych klasach szkoły podstawowej).

    --
    Liwiusz