  • Data: 2017-10-12 11:50:55
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-12 o 11:24, z pisze:
    > Na zarzut domagasz się argumentów. Dostajesz argumenty, cyfry...
    > zadajesz pytanie a do sedna zarzutu się nie odnosisz.
    > Dalej zadajesz pytania...
    > A że wiem że jesteś inteligentny to nie zarzucę Ci nie znajomości tematu.
    > Ty normalnie jedziesz zgodnie z wytycznymi ;-)

    Dzieciaku, czekam na liczby (niekoniecznie cyfry):

    Bank ma milion zł lokat i pół miliona kapitału. Stopa rezerwy cząstkowej
    wynosi 10%. Ile bank może udzielić kredytów?

    Dopóki nie odpowiesz na to trywialne pytanie, każdy na tej grupie będzie
    cię traktował jak niegodnego dyskusji głupkowatego menela, którego
    obecność należy tolerować tylko dlatego, że teren nie jest ogrodzony.

    Odpowiedź na to pytanie ma zbadać, czy w ogóle jest sens z tobą
    dyskutować, bo może nie znasz/nie rozumiesz podstaw, swoją "wiedzę"
    opierając na oszołomach z YT. Wszystko wygląda na to, że właśnie tak robisz.

    --
    Liwiusz