    Subject: Re: Biometryczny MasterCard
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojtek <w...@m...mail.com>
    Date: Tue, 15 Nov 2022 08:42:25 +0100

    On 14/11/2022 08:39, Kamil Jońca wrote:

    > Biorąc pod uwagę obecne %% może być coraz bardziej przydatna.

    Możesz wytłumaczyć? :D Bo jeżeli ktoś spłaca w GP to raczej nie ma
    sensu/różnicy? A jak ktoś potrzebuje kredyt to chyba i tak wziać
    normalny niż z KK?

    > Poza tym istnieją instytucje (raczej poza PL) które potrafią odróżnić KK
    > od debetówki i na debetówkę kręcą nosem.
    >
    > KJ

    To, że potrafią odróżnić to wiem i faktycznie jeszcze te 10-15 lat temu
    w hotelu w Indiach miałem problem zrobić check-in bo chcieli koniecznie
    kredytówkę. No ale właśnie pytałem _obecnie_ bo w sumie w takich
    hotelach robią blokady na debetóce i tyle, podobnie przy wynajmie
    samochodów. No i zazwyczaj tą kwotę i tak trzeba zapłącić więc różnica
    żadna?

    No ale dalej - znowu trochę - blik działa tylko u nas, można przyjać, że
    zapewne dla 95% (albo i więcej) ludzi nie miałoby różnicy czy płacą
    MC/Visą czy Blikiem (zbliżeniowo)

    w.