eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBiometryczny MasterCard › Re: Biometryczny MasterCard
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
    s.mixmin.net!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.user-5-173-233-63.play-internet.
    pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Biometryczny MasterCard
    Date: Mon, 14 Nov 2022 08:59:48 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <tksshk$h7p$1$cef@news.chmurka.net>
    References: <e...@g...com>
    <tkomne$179al$2@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <w3mcL.63132$Iwb3.10937@fx13.iad>
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-233-63.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 14 Nov 2022 07:59:48 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="user-5-173-233-63.play-internet.pl:5.173.233.63";
    logging-data="17657";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.4.2
    In-Reply-To: <w3mcL.63132$Iwb3.10937@fx13.iad>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:665528
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-11-14 o 08:25, Wojtek pisze:
    > On 12/11/2022 20:21, Mac Ka wrote:
    >> sobota, 12 listopada 2022 o 18:56:00 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    >>
    >>> rocznie wydajemy worek złota, na opłaty za używanie kart. Pieniądze
    >>> te znikają za granicami polski. mamy swojego polskiego blika,
    >>> gdybyśmy nagle wszyscy zaczęli z niego korzystać, niewykluczone że
    >>> każdy, ale to każdy towar (płacony masterkardem itp) mógłbybyć
    >>> tańszy o 1%. i ile by niebył, to opłaty zostałyby w kraju.
    >>> oczywiście do blika jest potrzebny smartfon, i może być
    >>> "biometria". Nie "przechodzenie" na blika, świadczy o tym ze nie
    >>> jesteśmy narodem rozsądnym. więc co za problem takim lemingom
    >>> wcisnąć kartę biometryczną?
    >>>
    >>
    >> Nierozsądne może być korzystanie z BLIKa, w ostatnim roku 3-krotnie
    >> korzystałem z chargeback (duzo, bo przez wiele poprzednich lat
    >> skorzystalem tylko ze 2 razy). Różne kwoty, a przyczyna zawsze taka
    >> sama tj. brak wykonania usługi. Najwieksza kwota ponad EUR500.
    >> Slyszałeś aby BLIK pomógł komuś odzystać pieniądze? BLIK to po prostu
    >> troche 'nowoczesniejszy' przelew, ale nic wiecej. Płatności kartami
    >> to lata wypracowanych procedur. Dobrze, że mamy różne rozwiązania i
    >> każdy może wybrać najlepsze dla siebie.
    >>
    >> MK
    >
    > OK, ale pytanie - jak często charge-back jest w ogóle używany?
    > (szczerze, prawie 40 wiosen na karku i w życiu nie korzystałem z CB...)
    >
    > Czy na brak wykonania usługi musimy się ratować pseudo rozwiązaniem (w
    > sumie niekoniecznie dostępnym dla wszystkich), zamiast umożliwić
    > systemowe rozwiązanie problemu (UOKiK?)

    Mam wrażenie, że z charge backu korzysta się bardziej tam,
    gdzie rozwiązania oparte o UOKiK nie miały by zasięgu,
    czyli zakupy np poza granicami PL.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1