    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Biją [pianę?] Polaków w UK
    Date: Mon, 27 Jun 2016 23:41:01 +0200

    "PiteR" X...@l...net

    > "Na lotnisku w Londynie zaczepił mnie starszy mężczyzna. Anglik, taki
    > kochany dziadek, po którym nie spodziewasz się niczego złego. Gdy
    > płaciłam, zobaczył mój paszport i czekał na mnie pod sklepem aż wyjdę.
    > Powiedział mi, że "dla mojej polskiej, kur.. dupy już nie ma miejsca w
    > Anglii"

    Mówił po polsku czy angielsku?

    > Im chuligaństwo z wiekiem nie przechodzi. Te porysowane nożami mordy
    > wystają w bramach jak nastolatki. Nie mają hamulców nawet 60 latki.

    Pisałeś, że:

    > kochany dziadek, po którym nie spodziewasz się niczego złego.

    > Bariera per pan jest dobra. W Polsce za samo "zaczepił" można dostać
    > klapsa z pięty w czoło a tam jakiś obszczymur 25 lat ma czelność
    > zapytać mnie prawie 50 latka czy nie mam fajki.

    Mnie w Polsce pytają o fajki -- jakby nie wiedzieli, ;) że mam
    astmę. Właśnie rozłomotało się serduszko. :) 130 na minutę
    w czasie spokojnego spaceru.

    Zwykle odpowiadam, że nie mam fajek, bo fajki szkodzą zdrowiu
    i są oakcyzowane.

    > Ciekawe jak to się skończy. Czy polska husaria się obudzi czy będą
    > łomoty dla Anglików. Wielu Polaków w UK ma sporo do stracenia.
    > Pokupowali nieruchomości, dzieci w szkole, w Polsce wszystko sprzedali.

    IMO Polaków pracujących nie wywalą Brytyjczycy, ale kto wie.

    > w banku bądź czujny jak pies podwójny!