  • 1. Data: 2004-06-03 07:59:40
    Temat: BidPay i eBay
    Od: "Mirek Stelmaszyk" <mirek.stelmaszyk@_wytnij_klub.chip.pl>

    Witam wszystkich!
    Czy ktoś z was korzystał z płatności za aukcje na eBay przy pomocy BidPay
    (http://www.auctionpayments.com/)? Podzielcie się doświadczeniami jak to
    wygląda w praktyce.

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2004-06-03 08:55:11
    Temat: Re: BidPay i eBay
    Od: "KRzysiek" <a...@b...pl>

    > Witam wszystkich!
    > Czy ktoś z was korzystał z płatności za aukcje na eBay przy pomocy BidPay
> [...]

    -Rejestrujsze sie na bidpay
    - jak juz masz dane dot. wygranej aukcji na ebayu (nr auckji, nick
    sprzedajacego itp) to wchodzisz na strone bidpay-a i wpisujesz te wszystkie
    dane , potem podajesz dane do karty z ktorej zciagna ci ta kwote + prowizja
    dla bidpay.
    - uwaga dla ekarty z mBanku - musz miec ja zaladowana - inaczej process
    weryfikacji karty niepowiedzie sie.
    - po wprowadzeniu wszystkich danych i zatwierdzeniu platnosci nastepuje
    wyeryfikacja karty ( trwa to z reguly kilka , kilkanascie sekund), potem
    platnosc oczekuje na zatwierdzenie (z reguly do 12-24 godzin)
    - potem bidpay wysyla info do obiorcy (jezeli jest zarejestrowany w bidpay)
    ze jest dla niego kasa i wysyla poczta money order.
    - trwa to ok 5-7 dni (przynajmniej u mnie tyle szlo w usa)
    tyle.

    Sprawniej jest skorzystac z paypal (bardzo duzo osob z us ma tam konto) - bo
    kasa jest natychmiast. - jezeli nie masz tam konta to skorzystaj z kogos
    znajomego kto ma.

    pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-06-03 09:45:10
    Od: "Mirek Stelmaszyk" <mirek.stelmaszyk@_wytnij_klub.chip.pl>

    > - potem bidpay wysyla info do obiorcy (jezeli jest zarejestrowany w
    bidpay)
    > ze jest dla niego kasa i wysyla poczta money order.

    A co jeżeli nie jest zarejestrowany? Większość sprzedawców akceptuje money
    order - czy jest to jednoznaczne z rejestrają w bidpay?

  • 4. Data: 2004-06-03 09:48:42
    Od: "KRzysiek" <a...@b...pl>

    > A co jeżeli nie jest zarejestrowany? Większość sprzedawców akceptuje money
    > order - czy jest to jednoznaczne z rejestrają w bidpay?

    To wysylaja bezposrednio na adres jaki podasz. A jak jest zarejestrowany to
    wysylaja na adres jaki podal przy rejstracji.

    pozdr.
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-06-03 10:09:38
    Od: "Mirek Stelmaszyk" <mirek.stelmaszyk@_wytnij_klub.chip.pl>

    Dzięki za pomoc

    Mirek

  • 6. Data: 2004-06-03 12:46:16
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    KRzysiek <a...@b...pl> wrote:

    > Sprawniej jest skorzystac z paypal (bardzo duzo osob z us ma tam
    > konto) - bo kasa jest natychmiast. - jezeli nie masz tam konta to
    > skorzystaj z kogos znajomego kto ma.

    W żadnym wypadku, Paypal to banda złodziei i oszustów. Nawet jak
    Ciebie nie obrobią, to korzystanie z usług firmy która stosuje tak
    bandyckie metody niwelowania kosztów fraudu tylko umacnia pozycję tej
    bandy.

    http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =6&tid=1529&old_block=0

    Za to polecam: http://www.pecunix.com/
    Oraz serwis wysyłki czeków: https://secure.cambist.net/fiat/goldchex.cgi
    Więcej info: http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 7. Data: 2004-06-03 13:33:09
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

> [...]
    > Ciebie nie obrobią, to korzystanie z usług firmy która stosuje tak
    > bandyckie metody niwelowania kosztów fraudu tylko umacnia pozycję tej

    ale co poradzisz na to ze pewnie ok 80 % handlujacych na ebay-u (us)
    preferuje paypal ?
    trzeba sie dostosowac
    ja osobiscie polecam www.moneybookers.com - ale z tego to raczej korzystaja
    europejczycy.

    pozdr.
    KRzysiek

  • 8. Data: 2004-06-03 14:01:45
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    KRzysiek <a...@s...klub.chip.pl> wrote:

> [...]
    =6&tid=1529&old_block=0

    > ale co poradzisz na to ze pewnie ok 80 % handlujacych na ebay-u (us)

    To co że preferuje? Można ich uświadomić w jakie gówno wdepnęli.
    Jak są rozsądni to zrozumieją, a nawet jak są idiotami a będzie im
    zależało na transakcji to zrobią transakcję w czym innym, a jak nie to
    do widzenia.

    Ja swojej kasy pompować w złodziei (jakim jest Paypal) nie bedę,
    choćbym miał zapłacić dużo większą prowizję.

    > ja osobiscie polecam www.moneybookers.com - ale z tego to raczej
    > korzystaja europejczycy.

    Moneybookers zwalcza niezależnych exchangerów, dlatego ich stanowczo
    NIE polecam.

  • 9. Data: 2004-06-03 21:50:59
    Od: "Tatizek" <t...@o...pl>

    "KRzysiek" <a...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > ze jest dla niego kasa i wysyla poczta money order.
    > - trwa to ok 5-7 dni (przynajmniej u mnie tyle szlo w usa)

    Jeśli sprzedawca jest zarejestrowany i ma zaufanie do BidPay (Western Union)
    to może wysłać przedmiot kupiony na aukcji już w momencie otrzymania maila z
    informacją o potwierdzeniu dokonania wpłaty, tak robili sprzedawcy przy
    moich aukcjach, nie czekali aż czek do nich dotrze. Zawsze to kilka dni
    szybciej.
    Pozdrawiam,
    --
    Tatizek

  • 10. Data: 2004-06-04 17:17:08
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie mogę uwierzyć, to chyba drobne kwoty były...
    JaC