  • Data: 2016-07-18 17:41:32
    Temat: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-18 o 14:36, JaceK pisze:

    > Akurat te przygłupy, jak ich nazywasz, zazwyczaj zarabiają tyle, że
    > możesz pomarzyć i to oni organizują "gry i zabawy" dla takich spamerów
    > jak ty z mantrą "wisienki wisienki wisienki, komu komu..."

    Reply co prawda nie do mnie - choć też nigdy nie marzyłem o pracy w
    banku - LOL
    ale te "gry i zabawy" IMO głównie służą temu (pomijam marketing)
    aby co nieco złupić zapominalskich lub nieuważnych ;)
    - zjawisko "skali" może się przekładać na istotny zysk
    i np. mojej kobiecie często się przytrafia obudzić tydzien-dwa po fakcie
    że się lokata skończyła - tak już ma i jest niereformowalna ;)

    A co do BGZO - gro moich znajomych ma podwójne konta "małżeńskie"
    na jednym leży jakaś kasa na drugim jest null - więc olewają te terminy
    i tylko przesuwają kasę z jednego na drugie ;)

    Co do mnie, to akurat się dobrze "nie wstrzeliłem" w termin tym razem
    wiec kasiorka poszła w części do GB na 2,8 (teraz już 2,5)
    w części do Rajfiego na 2,4 i "ogonek" 10k do mobilnego krokodyla na 3%

    Te 2,5% jest obecnie _w miarę_atrakcyjne //przy braku blokady srodków//
    ale znów nie aż tak, żeby rozpaczać ;)
    Raczej niech Bank żałuje, bo nie dostanie kaski do obrotu
    przez najbliższe 3m a może i dłużej

    Ps.
    Rajfi daje 2,4/3m do max. 500k i bez ciuciubabki
    Biorąc max kwote 150k którą oferuje BGZO i różnice 0,1%
    to jest RAPTEM ~30 zeta różnicy na odsetkach
    - przy mniejszych depozytach oczywiście odpowiednio mniej :]

    Pozdro