    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Date: Wed, 19 Mar 2008 02:29:19 +0100

    "kashmiri" <k...@i...pl> writes:

    > Od lokalnej organizacji Visa/MasterCard.
    > Nie wymyśliłem tego.

    Nie wiem kto to wymyslil, ale CVV2 jest tylko dodatkowym
    zabezpieczeniem sprzedawcy, ktory moze z tego zrezygnowac bez zadnych
    lokalnych lub globalnych organizacji.

    W szczegolnosci CVV2 wolno uzywac tylko w okreslonych przypadkach,
    wiec logiczne jest, ze w pozostalych (np. jesli ktos ma terminal
    generujacy obciazenia takie jak w zelazku) nie da sie tego uzyc.
    --
    Krzysztof Halasa