  • Data: 2008-03-19 03:29:49
    Temat: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    >> I co z nimi zrobisz?
    >
    > Z nich, nie z nimi. Amultey. ;)

    A jak ci o to chodzi to trzeba bylo od razu.
    Mam tego plastiku od cholery.
    Muszą być kredytówki, czy np. karty studenckie z różnych uczelni, bilety
    autobusowe też mogą być? Mam tego parę tysiecy.

    > Bo może być użyta wbrew mojej woli. :)

    bez pinu też może być.
    Zresztą to żadnej karty nie mam pinu, z wyjątkiem jednej debetowej bo
    dawali siłą do konta. Ale tej nie używam.
    Na potrzeby sklepów gdzie "kredytowych nie przyjmujemy" mam drugą
    podpiętą do konta ze śmiesznym limitem, aby na gazetę wystarczyło.

    > Raczej w sklepie nikt mi nie sprzeda na sam numer i datę. :)
    > Mogę co najwyżej tak płacić w internecie przez telefon.

    Bez problemu. Co prawda kartę miałem ale się rozmagnesowała.
    W żadnym wypadku panie w kasie nie miały wątpliwości co zrobić.
    Przepisały numer karty ręcznie. Ani chwili zastanawiania się.

    > Pięć, ale dwie następne są w drodze a trzy w likwidacji. :)
    > W sumie chcę mieć cztery (jak każdy?) rozsunięte o tydzień.
    >
    > Mam jeszcze debetowe. Pewnie ze cztery chodzące.

    No to nie jesteś bez plastiku. Co najwyżej będziesz tęsknił za tą rybką
    na "okładce".