  • 1. Data: 2002-05-09 16:15:48
    Temat: Bezpieczeństwo kanału telefonicznego
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Jako ciekawostkę podam, że na grupie pl.misc. telefonia coraz częściej
    pojawiają się zapytania takie, jak to poniżej:

    Użytkownik "mi$iek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Witam
    >
    > Szukam programu zeby z nagranego wav'a z wybieraniem tonowym dojsc do
    > tego jaki to byl numer. Ma ktos moze cos takiego ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > ___________________________________
    > Misiek - Piotr Misiewicz
    >
    > e-mail : m...@p...onet.pl
    >
    > ICQ # : 10419779
    > ___________________________________

    Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że może to mieć związek z tematyką pbb
    ;)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 2. Data: 2002-05-09 16:18:14
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kanału telefonicznego
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Niech probuje =)

  • 3. Data: 2002-05-09 17:25:17
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Krzysztof K. Maj" wrote:

> [...]
    ..

    > Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że może to mieć związek z tematyką pbb

    chyba ogolnie wiadomo o tym ze korzystanie z serwisow telefonicznych
    rodzi niebezpieczenstwo wlasnie ze wzgledu na latwosc podsluchu linii,
    dlatego korzystanie w ten sposob z konta gdzie do wykonania wazniejszych
    operacji nie sa wymagane hasla jednorazowe jest co najmniej nieostrozne

    jak ktos ma linie cyfrowa (ISDN lub nawet SDI) to niebezpieczenstwo jest
    juz mniejsze, zwykly pajeczarz nie podslucha wtedy na linii
    abonent-centrala

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-05-09 20:31:00
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

> [...]
    wybieraniem tonowym dojsc do
    takiego ?

    > Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że może to

    Chyba ma ;-) ale powiedz co odpowiadaja grupowicze
    z pl.misc. telefonia ... da sie czy nie ;-))

    Sark

  • 5. Data: 2002-05-09 21:05:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Chyba ma ;-) ale powiedz co odpowiadaja grupowicze
    > z pl.misc. telefonia ... da sie czy nie ;-))

    Da.

  • 6. Data: 2002-05-10 00:44:05
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Da.

    Pewnie, że się da, zwlaszcza, że na kompie mozna dużo więcej.
    Osobiście nie wiem jaki soft to potrafi, bo nigdy mnie to nie interesowało,
    a poza tym ja do odczytu numeru w DTMFie nie potrzebuję komputera :)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-05-10 05:38:22
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    BUCKS wrote:

    > a poza tym ja do odczytu numeru w DTMFie nie potrzebuję komputera :)

    nie ma to jak dobry sluch :)))

  • 8. Data: 2002-05-10 14:30:56
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > nie ma to jak dobry sluch :)))

    Albo dialer albo centralka telefoniczna albo licznik rozmow =)

  • 9. Data: 2002-05-10 14:47:15
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kanału telefoni komorkowej
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Niech probuje =)

    A jak owe bezpieczenstwo wyglada w telefonii komorkowej ???

  • 10. Data: 2002-05-10 14:54:27
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A jak owe bezpieczenstwo wyglada w telefonii komorkowej ???

    Troszke trudniej podsluchac bo nie wystarczy wdrapac sie na slup =)
    Ale nie ma rzeczy niemozliwych.