  • 31. Data: 2005-03-09 12:38:56
    Temat: Re: Bezgotówkowa operacja KK potraktowana jako gotówkowa
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-09, Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Owszem - po obejrzeniu slipa. Mam takie "zboczenie", że czytam co
    > potwierdzam - niezależnie, czy podpisem, czy PINem. Ty nie?
    Rozmowa dot. kredytówki - bo tutaj był problem - znasz taką co wymaga
    pina przy transakcji w POS'ie ? Ja jeszcze takiej nie widziałem..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 32. Data: 2005-03-09 12:44:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Rozmowa dot. kredytówki - bo tutaj był problem - znasz taką co wymaga
    > pina przy transakcji w POS'ie ? Ja jeszcze takiej nie widziałem..

    Ja też nie, no ale skoro jako argument pada przykład transakcji z PINem, to
    odpowiadam :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 33. Data: 2005-03-09 12:47:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> writes:

    > Rozmowa dot. kredytówki - bo tutaj był problem - znasz taką co wymaga
    > pina przy transakcji w POS'ie ? Ja jeszcze takiej nie widziałem..

    A nie wiem... Te wszystkie kredytowe VE i MC Electronic tez chodza na
    podpis?

    MJ

  • 34. Data: 2005-03-09 13:02:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > To pomysl teraz kiedy powinni o tym poinformowac, a kiedy czytasz to co
    > masz na slipie. Czy czujesz intencje naszego "przedpiszcy" ?

    A co za problem
    Odmawiasz podpisu i transakcji nie było.

  • 35. Data: 2005-03-09 13:06:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A nie wiem... Te wszystkie kredytowe VE

    Tu pewnie tak.

    >i MC Electronic

    A tu już taka pewna nie jestem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 36. Data: 2005-03-09 13:07:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Rozmowa dot. kredytówki - bo tutaj był problem - znasz taką co wymaga
    > pina przy transakcji w POS'ie ? Ja jeszcze takiej nie widziałem..

    Jedna cholera. Przy debetowych też jest istotne czy to gotówka lub
    płatność. Nie aż tak, ale jest istotne...

  • 37. Data: 2005-03-09 13:14:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie tankowałam tam. I co? Widać tylko kwotę?

    Nie.

    > W sumie to na terminalu
    > powinna sie wyświetlac informacja na temat rodzaju operacji - to by
    zupełnie
    > wyczyściło sprawę.

    Ale to nie ważne. Ważne, że najpierw wklepujesz PIN, a potem wyjeżdża slip.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 38. Data: 2005-03-09 13:18:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie.

    To co widać? Rodzaj transakcji, np. :-))) ?

    > Ale to nie ważne. Ważne, że najpierw wklepujesz PIN, a potem wyjeżdża
    > slip.

    Jak to nie ważne? Pewnie, że slip jest ważniejszy od tego co na ekranie, ale
    widząc na wyświetlaczu "transakcja gotówkowa, xxx PLN" miałbyś pretensje
    tylko do siebie post factum.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 39. Data: 2005-03-09 13:26:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To co widać? Rodzaj transakcji, np. :-))) ?

    Różne pierdoły ;)) typu 4 ostatnie cyfry nru karty, nr autoryzacji.
    Przy okazji - co to jest TID i UID?

    > Jak to nie ważne? Pewnie, że slip jest ważniejszy od tego co na ekranie,
    ale
    > widząc na wyświetlaczu "transakcja gotówkowa, xxx PLN" miałbyś pretensje
    > tylko do siebie post factum.

    Nic takiego na wyświetlaczu nie ma. Jedyna informacja to: "Pokwitowanie
    obciążenia karty płatniczej", alr to chyba nie dowodzi czy operacja jest
    gotówkowa czy nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 40. Data: 2005-03-09 13:28:51
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A nie wiem... Te wszystkie kredytowe VE i MC Electronic tez chodza na
    > podpis?

    To zalezy od banku. Niektore w "trosce o klientow" zabezpieczyly swoje
    interesy PINem ... ;) O ile wiem w Slaskim VE jest pinowana, ale nie
    wiem czy kredytowa takze.