  • 11. Data: 2005-03-08 10:03:24
    Temat: Re: Bezgotówkowa operacja KK potraktowana jako gotówkowa
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A po co ci widziec terminal?

    Aj ... nie pisz postow w stylu Adama P :>>> pomylilem kwitek z
    terminalem ;) Tak czy inaczej kto oglada kwitki/slipki ? ;-) Jedyne co
    tam sprawdzam to kwote, a ta sie przeciez zgadzala ....

  • 12. Data: 2005-03-08 10:12:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    BM napisał(a):

    > Tutaj pytanie do grupowiczów:

    Najpierw odpowiedz mi na jedno pytanie.

    Jakiej operacji dokonałeś i dlaczego wpłaty _GOTÓWKOWEJ_ ?

  • 13. Data: 2005-03-08 11:01:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 8 Mar 2005 10:54:10 +0100, KrzysiekPP
    <k...@S...op.pl> wrote:

    >AQQ ;)
    >
    >Nie widzialem terminala, w kasie byl schowany tak, ze po prostu go nie
    >widzialem.

    Ale SLIP widziałeś?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 14. Data: 2005-03-08 11:08:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ale SLIP widziałeś?

    A obok tematu. Czy PinPad prócz kwoty wyświetla rodzaj transakcji? AFAIK
    nie.

    Bo chyba właściciel pinowanej karty nie za bardzo ma możliwość
    sprawdzenia rodzaju operacji przed jej wykonaniem...

  • 15. Data: 2005-03-08 13:11:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    KrzysiekPP <k...@S...op.pl> writes:

    > Aj ... nie pisz postow w stylu Adama P :>>> pomylilem kwitek z

    To nie ja, to Maciej B. pisał o oglądaniu slipa. 8-)

    Inna rzecz, że to, że transakcja nie jest kupno/sprzedaż, tylko
    "opłata za świadczenie", wcale dla mnie nie jest jednoznaczne z tym, że
    jest to operacja "gotówkowa". Czy w regulaminie karty jest definicja
    "gotówkowości"?

    MJ

  • 16. Data: 2005-03-08 13:39:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski"
    > Inna rzecz, że to, że transakcja nie jest kupno/sprzedaż, tylko
    > "opłata za świadczenie",

    ja sie na takie cos nabralem z 5-6 lat temu u dealera Toyoty w
    Markach. Mieli filie Banku Gdanskiego, tyle ze to byla normalna Visa i
    tylko prowizje mialem jak od wyplaty gotowkowej.
    Teraz tam juz mozna w kasie dealera placic karta i nie ma takich
    numerow - trzeba pamietac, ze kasy na pocztach i w filiach/oddzialach
    dzialaja z prowizją jak bankomaty.
    *** blad ***

  • 17. Data: 2005-03-09 07:46:35
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d0jp2r$1mv$...@o...futuro.pl, BM <n...@n...pl> wrote:
    > 2. Czy często (i gdzie) s? praktykowane machlojki typu "ta transakcja
    > bezgotówkowa jest gotówkowa"?

    Słyszałem, że przy wnoszeniu opłaty za egzaminy na prawko
    w okienku ajencji też tak robią. I że to jest całkowicie
    poprawne.
    Tylko, że nie informują o tym klienta :(

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 18. Data: 2005-03-09 11:14:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tylko, że nie informujš o tym klienta :(

    Jak to nie? Na slipie masz jak byk transakcja GOTÓWKOWA.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-03-09 11:31:10
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jak to nie? Na slipie masz jak byk transakcja GOTÓWKOWA.

    To pomysl teraz kiedy powinni o tym poinformowac, a kiedy czytasz to co
    masz na slipie. Czy czujesz intencje naszego "przedpiszcy" ?

  • 20. Data: 2005-03-09 11:33:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > To pomysl teraz kiedy powinni o tym poinformowac, a kiedy czytasz to
    > co masz na slipie. Czy czujesz intencje naszego "przedpiszcy" ?

    "Intencje" :-)))) ? To jeszcze oprócz tego co ktoś pisze należy "wczuwać"
    się w intencje? To teraz Ty pomyśl - ktoś KAŻE Cie podpisywać potwierdzenie
    transakcji, której nie zamierzasz dokonywać? Widząc slip z tekstem
    "transakcja gotówkowa" podpisujesz go grzecznie i idziesz wypłakać się na
    grupę dyskusyjną, że zostałeś oszukany ;-)) ? Twoja empatia chyba jest
    jednak za daleko idąca :-))) Skoro ktoś nie chce dokonywać transakcji
    gotówkowej, to jej nie dokonuje (nie podpisuje slipa). I tyle.

    przyszłość/ Woody Allen