  • 1. Data: 2013-04-05 14:12:50
    Temat: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    http://www.sfora.biz/Rewolucja-w-Biedronce-Ruszaja-z
    akupy-bez-gotowki-a54263

  • 2. Data: 2013-04-05 15:21:42
    Temat: Re: Bezgotowkowa biedronka - LOL
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 05.04.2013 14:12, Waldek wrote:
    > http://www.sfora.biz/Rewolucja-w-Biedronce-Ruszaja-z
    akupy-bez-gotowki-a54263
    maja w tym BZWBK jakies darmowe konta?
    Marx

  • 3. Data: 2013-04-05 15:49:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldek wrote:
    > http://www.sfora.biz/Rewolucja-w-Biedronce-Ruszaja-z
    akupy-bez-gotowki-a54263

    ja bym na ich miejscu stworzył karty prepaid.
    Wpłcasz im kasę i już możesz płacić "bezgotówkowo".

  • 4. Data: 2013-04-05 16:28:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 15:49:39 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > Wpłcasz im kasę i już możesz płacić "bezgotówkowo".

    Chciało by sie Tobie wpłacać środki na ich kartę aby robić zakupy w biedronce?

  • 5. Data: 2013-04-05 17:37:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > Chciało by sie Tobie wpłacać środki na ich kartę aby robić zakupy w biedronce?

    Wiesz, to zalezy.
    Ja akurat regularnie u nich zakupów nie robie.
    Ale gdyby mi było po drodze i wiązało by się to np z kasą "tylko dla
    klientow z kartą" to bylbym sklonny sie zdecydowac.

  • 6. Data: 2013-04-05 18:37:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 10:37:35 -0500, witek napisał(a):

    > Wiesz, to zalezy.
    > Ja akurat regularnie u nich zakupów nie robie.
    > Ale gdyby mi było po drodze i wiązało by się to np z kasą "tylko dla
    > klientow z kartą" to bylbym sklonny sie zdecydowac.

    No niby tak ale to kolejne utrudnienie dla klienta, no chyba że wiązałoby
    się to z jakimiś bonusami. Jednak myślę, że Biedronka na to nie pójdzie z
    prostego powodu - chcą całkowicie ominąć kartel bankowy a czują się na
    tyle mocni aby stworzyć coś swojego i zyski zatrzymać u siebie.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-04-05 22:23:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 5 Apr 2013 16:37:16 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > prostego powodu - chcą całkowicie ominąć kartel bankowy a czują się na
    > tyle mocni aby stworzyć coś swojego i zyski zatrzymać u siebie.

    Własny prepaid też omija kartel.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2013-04-05 23:10:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 22:23:40 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Własny prepaid też omija kartel.

    IMO prepaid ograniczony do jednego podmiotu/usługi to słaby pomysł, no
    chyba że przyniesie jakiś realny bonus/zniżkę etc.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-04-05 23:18:39
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 5 Kwi, 18:37, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No niby tak ale to kolejne utrudnienie dla klienta, no chyba że wiązałoby
    > się to z jakimiś bonusami. Jednak myślę, że Biedronka na to nie pójdzie z
    > prostego powodu - chcą całkowicie ominąć kartel bankowy /.../
    Jak niby chcą ominąć skoro trzeba mieć konto w banku żeby z tego cuda
    skorzystać ?

    Imho działanie bez sensu - komu się chce zakładać nowe konto żeby
    płacić w jednym sklepie ? Prościej wypłacić gotówkę z bankomatu.
    I gdzie tu jakaś korzyść w porównaniu z papierem ? Wątpię żeby B w
    ogóle się to zwróciło.
    Jedynym sensownym ruchem dla biedrony było założenie własnego banku -
    dokładnie tak jak zrobił Tesco w UK.

  • 10. Data: 2013-04-06 00:35:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-04-05 23:18, Clegan pisze:

> [...]
    > ogóle się to zwróciło.
    > Jedynym sensownym ruchem dla biedrony było założenie własnego banku -

    Moje LOL w temacie - to brak czasu na komentarz ;)
    IMO kogoś tam zdrowo porypało jeśli sądzi że to się przyjmie
    Już widzę te tłumy zwłaszcza osób starszych walące do WBK aby założyć
    konto do płatności w Biednej-Bronce i machajace smarkofonem z fifi przy
    kasie :D
    - juz pani podam kod, tylko okulary znajde - ROTFL

    Tak czy inaczej, ciekawi mnie
    ile biedronka zaplanowała złupić WBK za każdy "kropkowany" rachunek :D