  • Data: 2002-03-01 11:20:47
    Temat: Re: Belkowy podatek
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    news:a5nng9$bck$1@news.tpi.pl...

    > AFAIR istnieje mozliwosc dochodzenia zwrotu nadplaty na podstawie
    Ordynacji
    > Podatkowej. Ale musi to zrobic platnik, czyli bank. Z doswiadczenia wiem,
    ze
    > jest to troch upierdliwa procedura (dokumentacja, udowodnienie US dlaczego
    > nastapila nadplata), dlatego banki raczej powinny jej unikac.

    Wlasnie to mialem na mysli. Bank nie moze automatycznie skorygowac nadplaty
    odejmujac ja od naleznego podatku za nastepny miesiac. Musi dokonac korenty
    blednego wyliczenia podatku za miesiac poprzedni.

    I jeszcze odnosnie odsetek za nadplate. Takie odsetki musi klientowi
    wyplacic bank, bo to on zbyt wysoka kwota obciazyl rachunek. To czy bank
    otrzyma odsetki od US nie ma dla klienta najmniejszego znaczenia.

    > Calkowicei sie zgadzam.

    :). Ja tez ;)

    Maciej

    --