    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BePeHahahahaha sezamowa historia rachunku
    Date: Tue, 07 Jun 2005 20:57:06 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@fw.orasoft.net.pl

    On Tue, 07 Jun 2005 22:41:26 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Wiesz co, gdyby wyswietlil tylko do 12.04 i nie chcial dalej w zaden
    >sposob to bym sie nie zdziwil. Ale kopany w dupe pokazywal coraz wiecej.
    >I to mnie zdziwilo.

    Widać chciał żebyś go pomiział klikając po sześciokroć.

    >Ja tam w ogole staram sie nie zagladac, bo nie jestem w stanie zrozumiec
    >co do mnie sezam gada.

    No ja właśnie zaglądam mając nadzieję, że doczekam poprawy. Ale
    wygląda na to, że prędzej karta się skończy. Zresztą może doszli do
    wniosku, że nie warto już poprawiać, bo skoro i tak wszystko p...nie
    jak się połączą z Żubrem to po co? :-)

    A właśnie - jak jest ta reklama z Weissem to na koniec pani
    sprzątająca mówi do drugiej: "Znowu zapomniał powiedzieć o
    internecie".
    I tu następuje koniec reklamy. A szkoda, bo druga pani powinna
    odpowiedzieć: "Nie chciał się kompromitować" :-)

    >Poza tym nigdy kwota zadluzenia + dostepne srodki
    >nie rownaja sie limitowi kredytowemu. Zawsze kilka dych skubna.

    A miziać próbowałeś? :-)

    G.