  • 11. Data: 2004-03-23 14:33:38
    Temat: Re: BePeHahahaha
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > Eeee, ja mam na mysli Banki, przez duze B. ;-))))))

    no dobra ;)))
    ale to co usłyszałem w SBL Pń było dla mnie jak jakieś kuriozum :)

    a co do BGK - tu jednak założę sobie ror ze względu na rozbudowaną sieć
    bezprowizyjnych bankomatów - 4 (słownie: cztery):
    1 Białystok
    2 Piła
    3 i 4 Warszawa

    :)))

  • 12. Data: 2004-03-23 14:49:01
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > O moj ty smutku. Czy zna ktos jakis bank w Polsce, ktory jeszcze wymaga
    > przy zakladaniu konta zadeklarowania regularnych wplywow?

    Multibank, Fortis... o ile dobrze pamiętam...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2004-03-23 14:50:48
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > O moj ty smutku. Czy zna ktos jakis bank w Polsce, ktory jeszcze wymaga
    > przy zakladaniu konta zadeklarowania regularnych wplywow?

    a poza "wymaganymi" regularnymi np. Lukas takie cos jak "regularne" wpływy
    premiuje nie wymagając ich :)

    zbyszko janke

  • 14. Data: 2004-03-23 17:05:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > Multibank, Fortis... o ile dobrze pamiętam...

    Serio? Myslalem, ze jak bank kaze sobie placic za obsluge konta, to
    wiecej wymagan nie ma. ;-)

    Bartek

  • 15. Data: 2004-03-23 18:05:40
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przy zakladaniu konta zadeklarowania regularnych wplywow?
    >
    > Potrzebuje konta z dostepem przez Inet, do tego zupelnie niezaleznego od

    ING Bank Slaski
    tam bez zadnych deklaracji o wplywach

    Piotr

  • 16. Data: 2004-03-23 18:18:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > ING Bank Slaski
    > tam bez zadnych deklaracji o wplywach

    No tak, ale nie ma powiadomien mailem. Przynajmniej nic takiego nie
    znalazlem. I czy dziala toto pod Mozilla?

    Bartol

  • 17. Data: 2004-03-23 19:26:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-23 15:09, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Eeee, ja mam na mysli Banki, przez duze B. ;-))))))

    A może być przez duże C ?;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 18. Data: 2004-03-23 19:28:04
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    vanpur <a...@p...onet.pl> wrote:

    > A zebys wiedzial, ze jak sie postarasz, to wyplacisz wiecej.
    > Sam sie kiedys zdziwilem, bo przy pomocy karty Maestro zrobilem debet
    > w Pekao SA. Nie pytaj, jak to mi sie udalo, bo sam nie pamietam.

    Nic dziwnego - jeszcze kilka lat temu w uzyciu byly maszyny offline.
    W dawniejszych czasach, jak nastaly glodne dni to czasami ratowalem sie w
    ten sposób, z premedytacja pozyczajac od banku pieniadze bez pytania ;) i
    regulujac kiedy moglem.
    Odsetki karne kosztowaly, ale cóz...

    --
    uklony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 19. Data: 2004-03-23 19:28:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-23 19:05, Użytkownik Piotr napisał:

    > ING Bank Slaski
    > tam bez zadnych deklaracji o wplywach

    Tylko konta "Standard" i "Student".

  • 20. Data: 2004-03-23 20:02:41
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

> [...]
    > ten sposób, z premedytacja pozyczajac od banku pieniadze bez pytania ;) i

    Do tego wcale nie były potrzebne bankomaty off-line. Do niedawna środki
    księgowane na koncie były dostępne w bankomacie dopiero następnego dnia
    roboczego po południu. I odwrotnie - suma wypłacona z konta była co
    prawda zablokowana i niedostępna w niektórych bankomatach, ale w
    niektórych można ją było wypłacić ponownie. Nigdy nie rozgryzłem, jak to
    działało ;-) Może ktoś wie więcej?

    Teraz nowy system Pekao jest on-line'owy. Więc taki numer nie przejdzie.

    Marek