  • 21. Data: 2004-03-23 20:09:14
    Temat: Re: BePeHahahaha
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal:
    > O moj ty smutku. Czy zna ktos jakis bank w Polsce, ktory jeszcze wymaga
    > przy zakladaniu konta zadeklarowania regularnych wplywow?

    Lokacyjne Raiffeisen. I za darmo, do tego.... :)

    Pozdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 22. Data: 2004-03-23 23:32:05
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    > Do tego wcale nie były potrzebne bankomaty off-line. Do niedawna
    > środki księgowane na koncie były dostępne w bankomacie dopiero
    > następnego dnia roboczego po południu.

    Dokładnie.
    Jednego dnia wpłacałem w kasie w gotówce kilkaset złotych i czekałem na
    drugi dzień.

    > I odwrotnie - suma wypłacona z
    > konta była co prawda zablokowana i niedostępna w niektórych
    > bankomatach, ale w niektórych można ją było wypłacić ponownie.

    ...na drugi dzień przychodziłem do kasy, wypłacałem to co wpłaciłem
    poprzedniego dnia, a następnie kilka metrów dalej szedłem do bankomatu i
    wypłacałem to jeszcze raz :)

    > Nigdy
    > nie rozgryzłem, jak to działało ;-) Może ktoś wie więcej?

    Bankomat offline - dane odświeżane raz dziennie.
    Właśnie w Warszawie było tylko kilka takich, a ja "korzystałem" z dwóch ;)

    > Teraz nowy system Pekao jest on-line'owy. Więc taki numer nie
    > przejdzie.

    <po czym poznać że nie jesteś już studentem>
    Lepiej nie próbować - BIK, czarna lista i listy z pogróżkami...
    </>

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 23. Data: 2004-03-24 08:07:36
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > No tak, ale nie ma powiadomien mailem. Przynajmniej nic takiego nie
    > znalazlem. I czy dziala toto pod Mozilla?
    >
    > Bartol

    chyba tak
    cos tam ostatnio zmieniali

    PiotR

  • 24. Data: 2004-03-24 12:53:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Jutro pojade do innego oddzialu, bo ten to pierwszy jaki powstal w moim
    > miescie mnostwo lat temu i ciagle stara zaloga w nim pracuje. ;-) Moze
    > bedzie lepiej.

    Jutro jest dzisiaj i wrocilem wlasnie z banku. Nowy oddzial, nowe meble,
    nowa zaloga. Nikt mnie o umowe o prace i stale wplywy nie zapytal.
    Wypelnilem kwitek, podpisalem pare innych kwitkow i po zabawie. Mam
    Srebrny Sezam. Padlo owszem gdzies pod koniec procedury pytanie o
    srednie deklarowane wplywy, ale na moja odpowiedz, ze nie jestem w
    stanie tego okreslic stanelo na minimum, czyli 100 zl.

    Ale za to teraz zaczyna sie zabawa. Musze sie zarejestrowac w Inecie,
    zadzwonic do oddzialu i pojsc podpisac umowe. Zeby zlozyc wniosek o
    karte (tez w oddziale) musze miec jakis wplyw na konto. Jak dobrze
    pojdzie, to odwiedze oddzial przynajmniej jeszcze raz. A jak zle
    pojdzie? ;-)))

    Bartol

  • 25. Data: 2004-03-24 13:50:28
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

> [...]
    > nowa zaloga. Nikt mnie o umowe o prace i stale wplywy nie zapytal.
    > Wypelnilem kwitek, podpisalem pare innych kwitkow i po zabawie. Mam

    Tak w ogóle to co Ci przyszło do głowy, żeby zakładać tam konto? :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 26. Data: 2004-03-24 13:52:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > Tak w ogóle to co Ci przyszło do głowy, żeby zakładać tam konto? :-)

    Tak w ogole, to byl tylko jeden powod: powiadomienia mailem o zmianach
    na koncie. Zaden bank tego nie oferuje w takiej postaci.

    Poza tym konto kosztuje raptem 10 zeta miesiecznie, czyli bez bolu. Tym
    bardziej, ze uslugi sa darmowe (tak mi sie wydaje, bo zapomnialem zabrac
    ulotke), wiec wiekszych kosztow nie bedzie.

    Bartol

  • 27. Data: 2004-03-24 20:28:53
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawda zablokowana i niedostępna w niektórych bankomatach, ale w
    > niektórych można ją było wypłacić ponownie. Nigdy nie rozgryzłem, jak to

    Wynikało to z różnych systemów używanych w banku. Wymiana informacji między
    systemami używanymi w oddziałach a używanym dla bankomatów nie odbywała się
    w sposób ciągły, a na przykład raz dziennie. Systemy te nie były w 100%
    zintegrowane.
    W nowym systemie wszyskie informacje wymieniane są w czasie rzeczywistym,
    on-line.

    Należy pamiętać, że w 1996 roku PEKAO połączył się z:
    Bankiem Depozytowo-Kredytowym SA w Lublinie,
    Pomorskim Bankiem Kredytowym SA w Szczecinie i
    Powszechnym Bankiem Gospodarczym SA w Łodzi
    w Grupę Bankową PEKAO SA, a następnie w 1999 powstał z tejże grupy jeden
    bank pod nazwą Bank PEKAO SA. Powstał więc bank mający w użytku różne
    systemy informatyczne pozostałe po poprzednikach. Dla przykładu były
    Pomorski Bank Kredytowy używał ( i jeszcze część oddziałów używa) Gryfa, a
    stary Pekao - bodajże Szoku ;)

    Obecnie dobiega końca konwersja wszystkich oddziałów do nowego w pełni
    zintegrowanego systemu.

    pzdr
    tom

  • 28. Data: 2004-03-25 07:36:28
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    BPH powiadasz...
    Przygotuj się na mocne wrażenia.
    Praktycznie codziennie czymś mnie ten system zaskakuje.

    Przykład z dzisiaj:
    "Zadłużenie na dzień dzisiejszy: 249.8199999999997"

    Jak ja im to spłacę ? :-)

    Jacek

  • 29. Data: 2004-03-25 11:02:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > BPH powiadasz...
    > Przygotuj się na mocne wrażenia.
    > Praktycznie codziennie czymś mnie ten system zaskakuje.
    >
    > Przykład z dzisiaj:
    > "Zadłużenie na dzień dzisiejszy: 249.8199999999997"

    Fajne ;-)

    > Jak ja im to spłacę ? :-)

    Nie przejmuj sie. Pewnie sami nie wiedza ile to jest. ;-)))

    Bartol

  • 30. Data: 2004-03-25 12:55:11
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > Tak w ogole, to byl tylko jeden powod: powiadomienia mailem o zmianach
    > na koncie. Zaden bank tego nie oferuje w takiej postaci.

    Raz na dobę wysyłają bieżący stan konta. Jeśli to Ciebie satysfakcjonuje, to
    OK...

    > Poza tym konto kosztuje raptem 10 zeta miesiecznie, czyli bez bolu. Tym
    > bardziej, ze uslugi sa darmowe (tak mi sie wydaje, bo zapomnialem zabrac
    > ulotke), wiec wiekszych kosztow nie bedzie.

    A pamiętasz o karze za nieużywanie karty? ;)

    Pozdrawiam,
    Artur