  • Data: 2005-04-03 12:50:35
    Temat: Re: BePeH i przelew do Urzędu Skarbowego (PIT-37)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo tak jest napisane w dokumencie, ktory cytowales.
    > Ale poniewaz nie umiesz czytac ze zrozumieniem,

    Wiesz, dopóki Twoja ignorancja nie zaszkodzi innym
    możesz się nią popisywać ile Ci się żywnie podoba.
    Jeśli nie odróżniasz pola "SYMBOL FORMULARZA LUB PŁATNOŚCI"
    od "IDENTYFIKACJA ZOBOWIĄZANIA", to też tylko Twój problem
    dopóty nie będziesz wmawiał innym, że to to samo.

    > to zacytowales niewlasciwy jego fragment...

    Ten faktycznie był ze starego opisu formularza,
    tyle tylko, że w tym _istotnym_fragmencienie:
    "Pole IDENTYFIKACJA ZOBOWIĄZANIA
    wypełnia_się_jeżeli wysokość wpłaty_nie_wynika
    z określonego rodzaju formularza" (tu zeznania PIT-37)
    nie różni się on od aktualnego nawet przecinkiem.

    > tobie?

    Mi? a czy to moje prywatne podwórko?

    > ani mi sie sni...

    Mieszanina arogancji z ignorancją, które tu prezentujesz
    jest na tyle wyrazista, że już niczego więcej
    od Ciebie nie wymagam, ni oczekuję.
    A że nie gustuję w impertynenckich zagrywkach,
    więc z mojej strony EOT.