    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankructwo panstwa.
    Date: Wed, 27 Mar 2013 22:30:26 -0000

    <z...@g...com> wrote in message
    news:a1f06892-5bdd-4fc3-96fa-338cc5eee112@googlegrou
    ps.com...
    > \>
    >
    > niczym - oprócz tego, że nagle usługi dotąd dotowane drożeją, emerytury są
    > symboliczne, słuzba zdrowia nie działa ... coś mi to przypomina zieloną
    > wyspę..

    eee tam, Cypr czy Grecja to nie Polska tam jak zaczna zabierac to skonczy
    sie morodbiciem na ulicy, a tego chca wszyscy uniknac.
    W Polsce to najwyzej robi sie strajk generalny miedzy 3 a 5 rano:)))
    Powie sie ludziom: patrzta jakie to euro zle i ludziska beda do zlotego
    doplacac nie majac z tego nic. A zeby cokolwiek ratowac kurs waluty wezmie
    sie znow pozyczki, podniesie VAT, ograniczy emerytury, obetnie socjal i
    juz... W Polsce to przejdzie, na Cyprze czy w Grecji nie.