  • 1. Data: 2004-05-26 23:34:33
    Temat: Bankowość-prośba
    Od: a...@p...onet.pl

    Mam do napisania wypracowanie na temat "Czego brakuje polskiej bankowości by
    dorównać rozwiniętym sytemom bankowym taki jak szwajcarski" Czy wszytko juz
    osiagnelismy? Jaka jest Wasza opinia? Wielu z Was dużo podróżuje, Napiszcie
    jak wygląda bankowość w innych krajach, Co oni mają a czego nam brak
    Bardzo proszę o pomoc ( wpisujcie sie do soboty)

  • 2. Data: 2004-05-27 00:50:18
    Temat: Re: Bankowość-prośba
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    a...@p...onet.pl napisał(a):
    > Napiszcie jak wygląda bankowość w innych krajach, Co oni mają a czego
    > nam brak Bardzo proszę o pomoc ( wpisujcie sie do soboty)

    Może raczej czego nie mają? Jak to było - "cudze chwalicie swego nie
    znacie"? Jak to ktoś kiedyś opisał na grupie: nie mają systemu transferu
    pieniędzy między bankami, który ma kilka sesji dziennie :)

    K.

  • 3. Data: 2004-05-27 08:49:27
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > jak wygląda bankowość w innych krajach, Co oni mają a czego nam brak
    > Bardzo proszę o pomoc ( wpisujcie sie do soboty)

    Nie wiem, czy czasem jakiś polski bank tego nie oferuje, ale w Niemczech
    podobała mi się możliwość wykonywania przelewów przez bankomat :)

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-05-27 09:08:13
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, czy czasem jakiś polski bank tego nie oferuje, ale w Niemczech
    > podobała mi się możliwość wykonywania przelewów przez bankomat :)

    u nas można w Kredyt Banku

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2004-05-27 15:45:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Karolcia napisał:

    > u nas można w Kredyt Banku

    mille

    ja osobiście uważam, że lepiej przez IVRa...

  • 6. Data: 2004-05-27 16:14:09
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Mają bardzo zróżnicowaną ofertę (choć raczej przez wielość banków niż przez
    wielość usług w jednym banku), mają szacunek dla klienta i jego pieniędzy...
    Tyle mi przyszło do rozumu...
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2004-05-27 17:56:46
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2004 02:50:18 +0200, Krystek wrote:

    > znacie"? Jak to ktoś kiedyś opisał na grupie: nie mają systemu transferu
    > pieniędzy między bankami, który ma kilka sesji dziennie :)

    Mnie sie podoba, ze wiekszosc wlascicieli KK z bankow szwajcarskich jest
    proszona o glosowa autoryzacje przy probie dokonania platnosci w POSach.
    Nastepnie instytuacja rozliczeniowa informuje, ze autoryzacja potrwa
    kilkanascie minut do pol godziny, bo musz potwierdzic transakcje _faxem_.
    Nie slyszalem o takich sytuacjach przy kartach innych bankow. Kwota z
    ostatniej takiej sytuacji ok 6 tys zl. Byly tez duzo nizsze.

    Moze dzieki temu bezpieczenstwo pieniazkow w Szwajcarii jest duzo wyzsze
    ale jak chcesz cos kupic na 15 minut przed odlotem to niezle wkurza.

    --
    vpw (2004-05-27 19:52:45)