  • 11. Data: 2009-08-16 21:18:15
    Temat: Re: Bankomat problem
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzegorz" <g...@w...pl> wrote in message
    news:4a886af5$0$32680$9b4e6d93@newsspool2.arcor-onli
    ne.net...

    > Bank z ktorego jest karta i potracil sobie pieniadze ktorych nie wydal
    > w bankomacie.To chyba nie jest zgodne z umowa?W umowie chyba jest ze za
    > pomoca karty moge wybrac moje pieniadze z mojego konta.

    Sa tez pewne disclaimery :). Z tego co bylo napisane w poscie otwierajacym
    watek wynikalo mi, ze nie byl to bankomat mBanku... a informacje o wyplacie
    wysyla wlasciciel bankomatu... Reklamacje skladasz w banku, ktory wydal
    karte, ale pisanie, ze on zlamal umowe, bo bankomat innego operatora nie
    wyplacil pieniedzy to juz przesada...

    MK

  • 12. Data: 2009-08-24 06:24:48
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    > Poczekaj az sie rozliczy.
    > Jak się rozliczy złóż reklamację.
    > O ile właściciel bankomatu doszuka sie niezgodnosci w ilości kasy to ci
    > oddadzą, jak nie to będziesz w plecy.

    Dzisiaj byl ostatni dzien blokady i kasa wrocila na konto.Obawialem sie ze w
    Kolumbii zrobia jakis przekret w banku ale jednak nie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-08-24 06:27:53
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Dodam ze nie chodzilo o te 45 zl ale gdyby skasowali balbym sie w
    przyszlosci tam wybierac wieksza sume tak jest ok.

  • 14. Data: 2009-08-24 09:18:05
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Grzegorz pisze:
    > Dodam ze nie chodzilo o te 45 zl ale gdyby skasowali balbym sie w
    > przyszlosci tam wybierac wieksza sume tak jest ok.

    ... a to za kokę w Kolumbii nie można płacić KK, tylko trzeba gotówką?
    Przy takim obrocie nie stać ich na POSy?
    ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.