  • Data: 2020-03-15 19:15:09
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> writes:

    > Nie podajesz jak a ja mam Ci wierzyć.
    >
    > Ty mi nie wierzysz.
    >
    > Ale DOBRA
    >
    > Czwartek 13 marca godz ok. 12.00
    > Millenium
    Plączesz się w zeznaniach. Jeżeli mówimy o tym roku, to takiego dnia nie
    było. Ale przypuśćmy, że chodzi Ci o czwartek 12

    > Piątek 14 marca o podobnej godzinie. to samo miejsce u innego
    > konsultanta. zostały 20 złotowe banknoty.

    Podobnie tu.

    > Ile ich może być w placówce?

    Nie wiem. Ale o ile się nic nie zmieniło, to mogli zasilić placówke
    jeszcze tego samego dnia. Nie zasili?

    No i odpowiadając na twoje pytanie: jeśli poniosłeś stratę z powodu
    braku wypłaty gotówki to oczywiście możesz się sądzić z bankiem. Acz
    podejrzewam, że szanse masz marne.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/